Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند بیان کرد: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز بیرجند، در هفت کد رشته در مقطع کاردانی و پنج کد رشته در مقطع کارشناسی برای ورودی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از طریق سازمان سنجش دانشجو می‌پذیرد.

علیرضا معصومی، امروز دوشنبه ۱۴ مهرماه به خبرنگاران گفت: با توجه به اعلام زمان پذیرش نهایی دانشجو از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و محدودیت ثبت‌نام از متقاضیان تا ۱۶ مهرماه سال جاری (تنها ۳ روز دیگر)، ثبت‌نام متقاضیان شرکت در دوره‌های تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و یا از طریق مراجعه حضوری به مرکز انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند اظهار کرد: آموزش‌های این مرکز در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای‌ حقوق، نرم افزار، فناوری اطلاعات، شبکه های کامپیوتری، امور فرهنگی، تربیت مربی قرآن کریم و رشته ی جدید و کاربردی امور زراعی گیاهان دارویی و همینطور کارشناسی حرفه‌ای حقوق اداری و حقوق ثبتی، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امور فرهنگی، مدیریت کسب و کارهای اینترنتی، و کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات ارائه می‌شود.

معصومی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند بدون آزمون است و بر اساس شرط معدل صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: داوطلبان برای مشاوره و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس بیرجند،  بلوار غفاری، تقاطع قدس شرقی، موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز بیرجند مراجعه کرده و یا با شماره‌ ثابت ۳۲۲۰۷۰۵۶-۰۵۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی دانشگاهی مرکز بیرجند ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این انتخابات به شکل الکترونیکی و با حضور ۱۶۰ هنرمند برگزار شد.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل هنرمندانی که دارای رزومه هنری در بیست سال گذشته بودند، ثبت نام کردند و انتخابات روز گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

درخشان تصریح کرد: واجدین شرایط که شامل دانش آموختگان رشته‌های پنج گانه تئاتر که پس از فارغ التحصیلی کار حرفه‌ای کرده‌اند، نویسندگانی که سه اثر چاپ کرده، هنرمندان رشته‌های بازیگری و کارگردانی و هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده در دفتر استقرار گروه‌های نمایشی کشور و پیشکسوتان تئاتر که اقدام به ثبت نام در مجمع عمومی و کاندیدای هیأت مدیره انجمن کرده‌اند، پس از بررسی اسناد فعالیت اعلام شدند.

وی افزود: دراین انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6098143

دیگر خبرها

  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد