Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:01:29 GMT

مهلت شرکت در سوگواره هنری بر مدار حسین (ع) تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۲۳۰۴

مهلت شرکت در سوگواره هنری بر مدار حسین (ع) تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه خسروی بروجنی دبیر اجرایی سوگواره برمدار حسین (ع) و رئیس فرهنگسرای اخلاق گفت: با توجه به تقاضای نوجوانان و بخصوص مراکز فرهنگی و آموزشی برای آمادگی بیشتر نوجوانان جهت حضور در سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی بر مدار حسین (ع) مهلت شرکت در بخش‌های مختلف هنری تا پایان مهرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده، بخش‌های مختلف این سوگواره را بخش شعر با موضوع «محرم و عاشورا»، بخش طراحی پوستر با موضوع «شهید حاج قاسم سلیمانی و عاشورا»، بخش داستان کوتاه با موضوع «عاشورا و مسئولیت پذیری» و بخش تعزیه خوانی نوجوانان شامل فردخوانی و جمع خوانی عنوان کرد و گفت: در بخش مسابقه تعزیه خوانی که مجلس تعزیه شهادت حضرت علی اکبر (ع) در نظر گرفته شده است برای هر نقش، ۵ ویدئوکلیپ ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای و برای اجرای گروهی تعزیه، نیز ۷ ویدئوکلیپ ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای با حضور اساتید و پیشکسوتان هنر آئینی تعزیه، تهیه و تدوین شده است که نوجوانان می‌توانند با مراجعه به فرهنگسرای مجازی به نشانی https://majazi.farhangsara.ir/bar-madar-hossein و یا در صفحه اینستاگرام بر مدار حسین(ع) به نشانی @barmadarhosein و یا صفحه آپارات بر مدار حسین (ع) به نشانی www.aparat.com/Bar.madar.hosein از این آموزش‌ها جهت شرکت در سوگواره بهره ببرند.

به گفته رئیس فرهنگسرای اخلاق، نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ ساله با ملاحظه ویدئوهای تعزیه خوانی در فضای مجازی، نقش مورد نظر را تمرین و ویدئوی اجرای خود را به دبیرخانه سوگواره در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۱۶۵۴۵۷۸۴ ارسال نمایند و یا از طریق لینک فرهنگسرای مجازی(برمدارحسین(ع)) https://majazi.farhangsara.ir/bar-madar-hossein آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

سروی، جوایز سوگواره را در هر محور مسابقه به رتبه اول، ۱۵ میلیون ریال، رتبه دوم ،۷ میلیون ریال و به رتیه سوم ،۵ میلیون ریال جایزه نقدی همراه با لوح تقدیر عنوان کرد.

کد خبر 5040617

منبع: مهر

کلیدواژه: سوگواره عاشورایی سوگواره هنر عاشورایی محرم 99 معرفی کتاب اربعین 99 محمدعلی تسخیری چهل سالگی دفاع مقدس پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات محرم 99 رادیو گفتگو هفته دفاع مقدس سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مولوی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران امام حسین ع اربعین حسینی بر مدار حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان