Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم کشتی فرنگی رعد پدافند ارتش گفت: تست قبلی پرهام قنبری در آزمایشگاه معتبر انجام نشده بود و تست او در آزمایشگاه ارتش منفی درآمد. - اخبار ورزشی -

سرهنگ محمد صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه گفته شده تست کرونای پرهام قنبری کشتی‌گیر این تیم که در دور رفت لیگ روی تشک رفته، مثبت شده است، اظهار داشت: اشتباه شده بود و ما سریع خواستیم بعد از این اتفاق، تست مجدد بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سرماخوردگی کوچکی داشت. ابتدا در آزمایشگاه غیرمعتبر نمونه داده بود که گفته بودند تستش مثبت است، اما در ادامه در بیمارستان فوق تخصصی ارتش از او نمونه گیری شد که تست منفی بود. پرهام قنبری مشکلی ندارد.

وی با اشاره به اینکه آزمایش دادن در مراکز غیرمعتبر ممکن است نتیجه اشتباه به همراه داشته باشد، تاکید کرد: چندین بار شاهد چنین اتفاقی بودیم. قصد شرکت در لیگ پینگ پنگ را داشتیم که فدراسیون اعلام کرد باید برای شرکت در لیگ تست بدهید. تست هر 10 نفر عضو تیم ما مثبت درآمد، در حالی که تست من که در تمام مدت کنارشان بودم، منفی بود و این موضوع باعث شد این بار در بیمارستان ارتش تست بدهیم که همه نمونه‌ها منفی بود.

سرهنگ صانعی در مورد عملکرد تیمش در دور رفت لیگ برتر فرنگی تصریح کرد: دو برد داشتیم و دو باخت به سیناصنعت ایذه و فولاد اکسین. با نتیجه 5-5 به فولاداکسین باختیم. در دور برگشت تیم را تقویت می‌کنیم که این بار فولاد اکسین را شکست دهیم و با تیم سیناصنعت به مرحله نیمه نهایی برویم. 

لیگ برتر کشتی آزاد| برنامه مسابقات دور رفت گروه «ب» اعلام شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

به نقل از ورزش سه علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت‌وگو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت‌های مطرح شده منتشر نکرده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901634

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی