Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با فرا رسیدن پنجمین سالگرد شهادت حبیب سپاه جمعی از جوانان استان‌های فارس، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی و خوزستان با حضور در گلزار شهدای همدان با سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی تجدید بیعت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، قرار است از حبیب سپاه حاج حسین همدانی بگویند، از شهدای مدافع حرمی که در جبهه مقاومت در سوریه، حلب، ادلب، نبل و الزهرا و عراق در پاسداری از حرم عمه سادات و عتبات عالیات جان خود را فدا کردند و مصداق بارز "و علی الارواح التی حلت بفنائک" شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کرمانشاه آمده‌اند از خراسان رضوی، تهران، اصفهان و خوزستان.

از رفقای شهیدشان می‌گویند از همان‌هایی که عکس‌هایشان را بنر کرده و به در و دیوار شهر آویخته‌اند. همان‌هایی که رفاقتشان ماندنی بود و ماندگار. شهدایی که شهادت و قدم گذاشتن در راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را دست‌نیافتنی ندیدند و با مجاهدت در میدان جهاد اکبر و جهاد اصغر آسمانی شدند.

هدف یکی است باید برویم تا کربلا تکرار نشود

از مشهد مقدس آمده‌اند، جوان‌اند و طالب رستگاری. هدف خود را هدف شهدای مدافع حرم می‌دانند و می‌گویند هدف یکی است باید برویم تا کربلا تکرار نشود. همان هدفی که قافله‌سالار شهدای مدافع حرم با تشکیل بسیج وطنی در سوریه و به راه انداختن گردان‌های مختلف از عاشقان و ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) در سوریه محقق کرد.

گروهی دیگر می‌آیند خوب که نگاهشان می‌کنی تصویر محسن حججی را در چهره‌هایشان می‌بینی. سن و سالی ندارند اما بعضاً مو سپید کرده‌اند. جوانان اصفهانی را می‌گویم که باصلابت از پله‌های گلزار بالا می‌آیند جاری می‌شوند تا مزار شهید همدانی، روایت می‌کنند ماجرای عاشقی خود را و از شوقشان می‌گویند برای عاشورایی شدن.  از شهدای مدافع حرم می‌گویند از حاج حسین همدانی، از سردار قاجاریان، سردار سمایی  آنها که درراه حسین(ع) سر از پا نمی‌شناختند و عاقبت سر در ره جانان دادند.

ماجرای آخرین عکس سردار سلیمانی با شهید همدانی چه بود؟ + عکسحسام: تشویق شهید همدانی موجب نویسنده شدن من شدروایت سردار شهید همدانی از نماز یک بسیجی پیش از شهادت

 

دفاع از وطن منحصر به داخل مرزهای ایران اسلامی نمی‌شود

نوبت جوانان دیار فارس است همان‌هایی که از ایثار شهدا می‌گویند از شهدای مدافع حرمی که برای برقراری امنیت، دست در دست شهدای دفاع مقدس گذاشتند تا نسل شیر مردان مبارزه با جهل، تعصب، ظلم و دنیاطلبی در امتداد تاریخ تکثیر شود. از رفقای شهیدشان گفتند از آن‌هایی که دفاع از وطن برایشان منحصر به داخل کشور نمی‌شد.

کرمانشاهی‌اند؛ بی‌ادعا و بی‌آلایش مانند همان جوانان رزمنده‌ای که در هشت سال نبرد طاقت‌فرسا در جبهه‌های غرب و جنوب مرگ را شرمنده خود کردند، همان‌هایی که صدای گریه‌هایشان در دل نیمه‌شب ملائک را از عرش به فرش  می‌آورد همان‌هایی که انسشان به شهادت، سبب رشک ملکوتیان بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، برنامه تجدید بیعت جوانان ایرانی با قافله‌سالار شهدای مدافع حرم حبیب سپاه به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت شهید حاج حسین همدانی به همت بنیاد فرهنگی- هنری  این شهید معزز طراحی و برگزار شد.

اگر درایت شهید همدانی نبود سوریه قطعاً سقوط می‌کند

بهرام دوست‌پرست از هم‌رزمان شهید همدانی اظهار داشت: در این برنامه تعدادی از جوانان استان‌های فارس، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی و خوزستان با حضور در گلزار شهدای همدان با سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی تجدید بیعت کردند.

وی با تشریح نقش بسیاری مهم و تأثیرگذار شهید همدانی در پیروزی جبهه مقاومت بیان کرد: در دومین سالگرد شهید همدانی سرلشگر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفتند اگر درایت شهید همدانی نبود سوریه قطعاً سقوط می‌کند موضوعی که سرلشگر جعفری فرمانده وقت سپاه پاسداران نیز آن را تائید و تأکید کردند.

رئیس هیئت مدیر بنیاد فرهنگی هنری شهید همدانی تصریح کرد: نقش سردار همدانی در تشکیل دفاع وطنی، مبارزه با ابرقدرت‌ها و شقی‌ترین افراد که آمده بودند تا سوریه را به نابودی بکشانند، تلاش مدافعان و شهدای مدافعان حرم مسائلی  است که باید به‌دقت موردبررسی قرارگرفته و برای آحاد جامعه بیان شود چراکه امنیت امروز ما در ایران، عراق، سوریه و دیگر مناطق مدیون جان‌فشانی شهداست.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز گفت: این شهدا و دیگر مدافعان این خطه نقش بسیار بزرگی در پیروزی جبهه مقاومت و نجات کشور عراق از چنگال داعش ایفا کردند که لازم است این موضوع بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

 لازم به ذکر است، مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت قافله‌سالار شهدای مدافع حرم حبیب سپاه سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی با سخنرانی سرلشگر محسن رضایی شامگاه چهارشنبه 16 مهرماه برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور مقامات لشگری، کشوری، اقشار مختلف مردم و مسئولان استان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم حاج حسین همدانی همان هایی شهید همدانی تجدید بیعت حبیب سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، نماینده منتخب شهرستان‌های رشت خمام در این مراسم گفت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جان خود را برای سلامتی و زندگی مردم فدا کردند، نام و یادشان در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.
مهدی فلاح افزود: پرستاران در روز‌های سخت در کنار مردم بودند و آرامش و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت آحاد مختلف جامعه کردند.
شهیدراحله روشنگر ۸ فروردین ۱۴۰۱ در اثر ابتلاء به کووید ۱۹، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد