Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح صنعت‌یار ۳۰۰ واحد صنعتی استان قزوین توسط مهندسان بسیجی عارضه‌یابی شد. - اخبار استانها -

جعفر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه چهار جانبه با معاونت اقتصادی استانداری، ریاست سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه و به‌منظور عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و کمک به رفع موانع تولید ملی طرح صنعت‌یار توسط مهندسان بسیجی در استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی صنعت‌یار در اجرای این طرح اضافه کرد: در این راستا همه هماهنگی‌ها را بین مسئولان صنعتی و اقتصادی استان انجام دادیم و بعد از شناسایی کارشناسان و مهندسان بسیجی حوزه صنعت آنها را سازماندهی کرده و آموزش دادیم و با استفاده از همین مهندسان بسیجی تا امروز 300 واحد صنعتی را به صورت میدانی عارضه‌یابی کردیم.

عباسی با بیان اینکه عارضه‌یابی 1300 واحد تولیدی استان قزوین را در برنامه کاریمان داریم، ادامه داد: بعد از اجرای طرح صنعت‌یار در سطح استان، وارد شهرستان‌ها شدیم و در این شهرستان‌ها ضمن هماهنگی‌ با مدیران عامل شهرک‌های صنعتی و رؤسای سازمان صمت برای شناسایی موانع و مشکلات صنایع، کارخانجات و واحدهای تولیدی اقدام کردیم.

قزوین| ایجاد اشتغال‌های پایدار در دستور کار بسیج سازندگی استطرح راهیان علم و فناوری در دانشگاه‌های استان قزوین اجرا می‌شودبسیج سازندگی استان قزوین از ایده‌های خلاقانه کسب‌ و کار حمایت می کند

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه صاحب‌الامر(عج) کمک به دولت و دستگاه‌های دولتی برای رفع موانع تولید را مهمترین هدف اجرای طرح صنعت‌یار دانست و گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعت هیچ اقدامی را بدون هماهنگی با دستگاه‌های دولتی انجام نداده و نخواهد داد و اینکه بباییم جدای از دستگاه‌های دولتی و به صورت جزیره‌ای و موازی کار کردن را غلط می‌دانیم.

عباسی جذب همه ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی برای رفع مشکلات صنعت استان را رویکرد اصلی سازمان بسیج مهندسین عنوان کرد و افزود: ماموریت اصلی سازمان بسیج مهندسان صنعت ارتقای کارآمدی دستگاه‌های دولتی در حوزه تولید و صنعت است و امیدواریم با در کنار هم قرار گرفتن بسیج مهندسین و دستگاه‌های دولتی و سازماندهی مناسب بتوانیم طرح صنعت‌یار را به بهترین شکل در استان قزوین اجرا کرده و واحدهای تولیدی راکد را احیا کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ملی استانداری قزوین بسیج سازندگی تولید ملی استانداری قزوین بسیج سازندگی سازمان بسیج مهندسین دستگاه های دولتی مهندسان بسیجی طرح صنعت یار استان قزوین عارضه یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بازدید تولیدکنندگان هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و روزآمدن شدن و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

شهرزاد با اشاره به 7 ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته‌ افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین‌المللی می‌تواند در ارتقاء کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره 18 برای تجهیز واحد‌های تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جزء سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثربخش خواهد بود.

گفتنی است هیئت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان بااستقبال گرم سرکنسول در فرودگاه شانگهای، وارد کشور چین شده و در اولین و دومین روز از سفر هیات تجاری، مذاکرات دوجانبه تولیدکنندگان هرمزگانی با طرف چینی در حوزه‌های مختلف بویژه تولید قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی، توسعه واحدهای پتروپلاستیک، تولید آب معدنی و تولید پلاستوفوم صورت پذیرفت همچنین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) کشور چین نیز در شهر شانگهای مورد بازدید هیئت تجاری قرار گرفت.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین