Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی آزاد چسب رازی گفت: فرصت بزرگی را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دادیم تا در لیگ تنشان به تن بزرگان کشتی بخورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، تیم چسب رازی که به گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد اضافه شده و برای اولین بار در این رقابت ها حاضر می شود، فردین معصومی، قهرمان سابق کشتی آسیا و جهان را به عنوان سرمربی خود معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مصطفی آقاجانی به عنوان مربی با این تیم ثبت قرارداد کرده و اسماعیل پلویی هم سرپرستی تیم چسب رازی را برعهده دارد. 

فردین معصومی، سرمربی تیم چسب رازی در گفت و گو با روابط عمومی سازمان لیگ درباره حضور این تیم در لیگ بیستم گفت: وظیفه داریم در هر شرایطی به کشتی کشور کمک کنیم چون اگر امروز اسم و رسمی پیدا کردیم، از کنار همین کشتی بوده است. بعد از رایزنی های صورت گرفته و جلساتی که برگزار شد، تصمیم گرفتیم تیم چسب رازی را با ترکیبی از کشتی گیران رده سنی نوجوانان، جوانان و امیدها راهی لیگ برتر کنیم. به هر حال می خواستیم این بچه ها امسال بیرون نمانند و به آن ها هم از نظر فنی و هم مالی کمک شود.    وی افزود: ما کشتی گیر بزرگسال در تیممان نداریم و فرصت بزرگی را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دادیم تا در لیگ تنشان به تن بزرگان کشتی بخورد. به هر حال این میدان را فراهم کردیم تا دیگر فردا گله ای نباشد که ما قهرمان کشتی نوجوانان بودیم و توجهی به ما نشد.    معصومی با تشکر از حمایت چسب رازی به عنوان اسپانسر عنوان کرد: از نظر من صرفا نباید تیم مدعی قهرمانی باشد. برای شروع کار تیم چسب رازی در لیگ برتر، همین اتفاق هم خوب است. کشتی گیرانی که پشت خط بودند، می توانند دیده شوند. قطعا از میان آنها چند نفر هم می توانند شگفتی سازی کنند. تیم هایی که برای قهرمانی و نایب قهرمانی بسته شدند، مشخص هستند. اینکه در چنین شرایطی یک اسپانسر ریسک می کند و با جوان ها وارد لیگ می شود، قابل تقدیر است.        انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم چسب رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری