Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:51:47 GMT

اصغری: پویش جمعه‌های رزمی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۳۲۹۱

اصغری: پویش جمعه‌های رزمی برگزار می‌شود

رئیس هیات رزمی تهران گفت : قصد داریم پویش جمعه های رزمی در فضای باز را با رعایت پروتکل های بهداشتی، برای حفظ آمادگی مربیان و ورزشکاران برگزار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی اصغری، رئیس انجمن های ورزش های رزمی استان تهران ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت : با توجه به شرایط موجود و عدم امکان تمرینات و مسابقات ،  برای حفظ آمادگی ورزشکاران و مربیان به دنبال برگزاری پویش جمعه های رزمی در فضای باز هستیم که همه هیات های تابع فدراسیون موظف هستند در برگزاری این پویش، مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

   وی افزود: تهیه و تدوین برنامه های هیات و هماهنگی های لازم با فدراسیون رزمی برای برگزاری این پویش صورت گرفته که با توجه به مطلوب شدن شرایط کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت و درمان این پویش در فضای باز با فاصله گذاری اجتماعی به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد.   اصغری ادامه داد: تمام هیات های رزمی تابع ، مربیان و ورزشکاران رزمی موظف هستند برای  حفظ شرایط مطلوب و ایجاد آمادگی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی ، تیم ملی و باشگاهی و حضور قدرتمند در مسابقات پس از دوران کرونا در این پویش مشارکت کنند.   رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی تهران در خصوص برگزاری مسابقات و دوره های مربیگری به صورت مجازی عنوان کرد : از حدود یک ماه پیش تمامی مسابقات قهرمانی هیات های استانی ، دوره های داوری و مربیگری به صورت مجازی برگزار شد که تاکنون هم ادامه دارد ، استفاده از فضای مجازی و آنلاین ، بستر مناسبی را برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران ، مربیان و داوران در بخش تئوری ایجاد نموده که در بهبود عملکرد آنها تاثیر گذار است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی کشتی به همت هیئت کشتی استان مازندران و با حضور مربیان استان به مدرسی دکتر بهمن میرزایی مدرس اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر محمودآباد برگزار شد.


رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این کلاس گفت: طبق برنامه و وعده هیات کشتی استان اهم فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ بر محور آموزش استوار است و از هیچ تلاشی برای تقویت و کیفیت قوه فنی کشتی استان دریغ نخواهیم کرد.


شایگان تصریح کرد: کلاین کلاس‌ها در نوبت‌های مختلف و در نواحی شرق و غرب مازندران هم برگزار می‌شود تا همه مربیان امکان حضور را بیابند.

دیگر خبرها

  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است