Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از تسویه مطالبات فروردین و اردیبهشت سال جاری موسسات دولتی دانشگاهی و پرداخت علی الحساب خردادماه درسال ۹۹ خبرداد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محمد مهدی ناصحی، درخصوص آخرین وضعیت پرداختی مطالبات سال ۹۸ مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد، گفت: مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی تا آذرماه تسویه و علی الحساب دی ماه نیز پرداخت شده است، بنابراین مانده مطالبات سازمان در این بخش حدود ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ماه است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، با بیان اینکه مطالبات سال ۹۸ سطح یک روستاییان از محل اعتبارات صندوق سازمان تسویه شده و یک درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز معادل اعتبارات اختصاص یافته از وزارت بهداشت پرداخت شده است، افزود: مطالبات موسسات غیر از دولتی دانشگاهی شامل، موسسات خیریه، خصوصی، غیردولتی، در داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها به میزان ۱۱ ماه پرداخت شده و مطالبات سایر موسسات شامل مطب ها، موسسات پاراکلینیک، پرتو پزشکی و؛ و نیز مطالبات پزشکان خانواده شهری تسویه شده است.

بیشتر بخوانید: آیا عوارض بویایی و چشایی کرونا ماندگار است؟

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، با اشاره به پرداخت مطالبات سال ۹۹ توسط بیمه سلامت، گفت: مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی برای فروردین و اردیبهشت ماه تسویه و علی الحساب خردادماه نیز پرداخت شده است، همچنین علی الحساب مطالبات سطح یک روستاییان از محل اعتبارات صندوق سازمان تا شهریورماه و از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده معادل اعتبارات اختصاص یافته از وزارت بهداشت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات موسسات غیرازدولتی دانشگاهی برای داروخانه، بیمارستان‌ها و سایر تا تیرماه پرداخت شده است و علی الحساب پزشک خانواده شهری تا مردادماه پرداخت شده و به زودی علی الحساب تا شهریورماه نیز پرداخت می‌شود.

ناصحی افزود: مطالبات درحوزه نسخه الکترونیک نیز به میزان ۹۰ درصد علی الحساب مردادماه پرداخت شده و پرداخت علی الحساب شهریورماه نیز در دستور کار سازمان قراردارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت بهداشت بیمه سلامت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیمه سلامت دولتی دانشگاهی مطالبات موسسات پرداخت شده ماه پرداخت شده وزارت بهداشت بیمه سلامت علی الحساب ماه نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها