Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه دهه پایانی ماه صفر در زنجان برگزار می‌شود، گفت: رحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی انجام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه مجمع بسیجیان و کارگروه‌های هفت‌گانه با اشاره به این‌که مجمع بسیجیان زنجان شامل هفت گروه تخصصی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان است اظهار داشت: این مجمع شامل کارگروه اقتصاد و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی، حقوقی، قضایی و امنیتی، آموزش تحقیقات و فناوری، رسانه و فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموریت این کارگروه‌ها شامل احصا راهکار‌های علمی و عملی برای حل مسائل کشور و انقلاب، احصا نیاز‌ها و کمک به سیر تکاملی انقلاب اسلامی است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان این‌که در ذیل موارد مذکور دستورالعملی برای دبیرخانه طرح شهید مدرس وجود دارد که مشترک نمایندگان استان و مجمع بسیجیان استان است گفت: هدف از طرح شهید مدرس ایجاد، تعامل، هم افزایی  ظرفیت‌های سپاه و بسیج، شبکه نخبگان بسیج خصوصا مجامع بسیج در جهت حل مسائل، مشکلات استان و پیگیری مطالبات است. 

این مسئول تصریح کرد: منظور‌هایی که در این طرح آمده شامل، معرفی جامعه نخبگان و تخصصی بسیج از جمله مجامع بسیجیان و هیئت‌های اندیشه‌ورز است که در کارگروه‌های مختلف ایجاد شده مسائل و مشکلات توسط جامعه نخبگان جمع‌آوری و راه‌کار‌های مختلف ارائه می‌گردد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای همدلی، مشارکت، رفع ابهامات احتمالی، ایجاد ظرفیت جهت اقدامات تخصصی در پیگیری مطالبات، تقویت ظرفیت کارشناسی نمایندگان از طریق مجامع بسیجیان، کمک و استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان جهت اجرایی شدن طرح‌های مجمع بسیجیان در جهت حل مشکلات در سطوح مختلف از جمله دیگر اهداف می‌باشد.

300 واحد صنعتی استان قزوین توسط مهندسان بسیجی عارضه‌یابی شدتقدیر معاون استاندار زنجان از بسیج اصناف بابت توزیع ماسک 1000 تومانی در داروخانه‌هاآمادگی بسیج سازندگی برای کمک به بازاریان حادثه‌دیده در دیلم

وی اعضا و ترکیب طرح شهید مدرس را اعضای نمایندگان، فرمانده یا جانشین سپاه، رئیس مجمع بسیجیان، رئیس هیئت اندیشه‌ور، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار، روسای کارگروه‌های هفت‌گانه مجمع بسیجیان و معاونت اطلاعات سپاه استان اعلام کرد.

جانشین سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با ابراز خرسندی از برگزاری بزرگترین رزمایش‌ کمک مومنانه در کشور گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع 11 هزار بسته معیشتی انجام گرفت و در دهه پایانی ماه صفر نیز فاز سوم این طرح برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اهدای 110 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند زنجانی در مرداد ماه سال جاری بیان کرد: سری دوم اهدای جهیزیه به نو‌عروسان نیازمند استان، پس از پایان ماه صفر با کمک کمیته امداد انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه مجمع بسیجیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر

نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» روز گذشته به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد. در این همایش عباسپور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان، حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان و بهمنی مسئول امور هنری اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این همایش حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: نخستین همایش خوشنویسی کاتبان وحی توسط انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشنویسی هنری مقدس و ماندگار در خدمت حق و حقیقت است، ادامه داد: قرآن و آیات کلام الله مجید برکات و ثمرات بی‌بدیل در رشد و شکوفایی اندیشه والای انسانی دارد و بی تردید وقتی هنر خوشنویسی به خدمت کتاب قرآن در می‌آید اعتلا پیدا می‌کند.

رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: کشور ما در عرصه هنر خوشنویسی، پیشتاز بوده و به دنبال ترویج فرهنگ و معارف قرآنی با استفاده از ابزار هنر هستیم.

وی با بیان اینکه نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» در کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد، افزود: در این همایش هر کدام از هنرمندان خوشنویس یک یا چند آیه از قرآن را کتابت کردند.

صابری با اشاره به برگزاری این همایش در سال‌های بعد خبر داد و گفت: آثار کتابت شده به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده می‌شود و به دنبال چاپ این آثار نیز هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی