Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@11:56:11 GMT

سید حسین حسینی تراکتوری نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۳۴۸۸

سید حسین حسینی تراکتوری نمی شود

به گزارش افکارنیوز،

 پس از حضور علیرضا منصوریان در تیم تراکتور ، یکی از گزینه‌های این مربی برای پست دروازه‌بانی سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال بود. با این حال تراکتوری‌ها دیگر روی این بازیکن نظری ندارند و باید پرونده حضور حسینی در تبریز را بسته شده دانست.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور چندی پیش گفته بود که حسینی را نمی‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین باره یکی از افراد مطلع در باشگاه تراکتور گفت: باشگاه تراکتور اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کند و اگر بازیکنی که قرارداد دارد را بخواهد با باشگاه او مذاکره می‌کند. با این حال حسینی جزو گزینه‌های تراکتور نیست.

گفته می‌شود حبیب فرعباسی دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که به تازگی قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کرده، گزینه اصلی تیم تراکتور در این پست است و به احتمال زیاد در روزهای آینده به جمع سرخپوشان تبریزی خواهد پیوست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتور حسین حسینی دروازه بان تراکتور سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند

نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات برگزاری بیست‌ویکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی درباره هم‌اندیشی پوشش رسانه‌ای این رویداد، صبح امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای کمیته و مدیران خبرگزاری‌ها در سالن کنفرانس صدا‌وسیمای مرکز کرمان برگزار شد.

احمد علی‌رمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در این جلسه با بیان اینکه کمیته رسانه از کمیته‌های اساسی این همایش است، گفت: اگر قرار باشد به درجاتی از کمال برسیم باب آن، امام حسین (ع) است؛ بنابراین وظیفه داریم خادمان امام حسین (ع) را تکریم کنیم. این جلسه مورد توجه امام حسین (ع) است و ما در کمیته رسانه باید پیشنهاد تکمیلی خود را برای برگزاری بهتر همایش ارائه دهیم تا در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: در کرمان هیئت‌های مذهبی و خانه‌های قدیمی داریم که باید از ظرفیت همایش «پیرغلامان حسینی» برای معرفی آنها استفاده شود. حدود ۵۰ برنامه جانبی در جریان این همایش درنظر گرفته شده که در کرمان برگزار می‌شود و مهمانان خارجی نیز در همایش حضور دارند.

علی‌رمضانی با بیان اینکه همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان به‌ویژه خبرگزاری‌هایی که در حوزه دین فعالیت می‌کنند باید برای پوشش خوب رسانه‌ای همایش پیرغلامان حسینی پای کار باشند، تصریح کرد: در ایام برگزاری توجه کل شبکه‌های سراسری به کرمان است و این همایش به‌صورت سراسری پوشش داده می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان بر معرفی محافل مذهبی، خادمان و پیرغلامان حسینی و هیئت‌های عزاداری کرمان از سوی رسانه‌ها و همچنین تولیدات فضای مجازی تأکید کرد و گفت: این همایش یک اعلام آماده‌باش برای یک اقدام رسانه‌ای بزرگ در کرمان است که حتماً مورد توجه اهل بیت (ع) قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، بیست‌ویکمین همایش بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» تیرماه امسال و در آستانه ماه محرم به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها