Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان همراه جمعی از مسئولان از دو واحد صنعتی گروه صنعتی قطعه گستر کرمان و آلومینیوم هزار بازدید کرد. خبرگزاری میزان – رییس کل دادگستری استان کرمان همراه رییس سازمان بازرسی، دادستان عمومی و انقلاب کرمان، رییس اتاق بازرگانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی از گروه صنعتی قطعه گستر کرمان و آلومینیوم هزار بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی بزرگ استان کرمان در نشست تخصصی بررسی راهکار‌های قضایی برای حل مشکلات موجود در مسیر تولید و صنعت این استان عنوان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی همه تلاشگران عرضه تولید و صنعت، سربازان خط مقدم اقتصاد به شمار می‌روند و تمامی اجزای حاکمیت در ابعاد قضایی، اجرایی و مقننه باید در مسیر حمایت از آن‌ها گام بردارند.
رییس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: در دستگاه قضایی استان کرمان، حمایت از تولید و صنعت را وظیفه خود می‌دانیم و همواره تلاش می‌کنیم که موانع پیش روی فعالان اقتصادی برداشته شده و مسیر فعالیت آن‌ها هموار شود.

وی با اشاره به رصد و برخورد دستگاه قضایی با فعالیت‌های مافیای اقتصادی، گفت: اجازه نخواهیم داد که عده‌ای به مانند اشرار و راهزنان اقتصادی در حوزه‌های صنعتی و معدنی، مشکلاتی را برای سرمایه گذاران و مدیران این واحد‌ها ایجاد کنند.

موحد با تاکید بر اینکه باید با مجاری فساد و مفسده‌ها به صورت جدی مقابله و بدون اغماض برخورد شود، ادامه داد: دادستان کرمان به عنوان مدعی العموم باید در صورت مشاهده هرگونه فساد و تخلف در حوزه اقتصادی، پرونده مربوطه را تشکیل داده و با سرعت و قاطعیت آن را پیگیری کند.   بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد در بازدید مسئولان قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان کرمان بر مبنای نشست‌های مشترک با مدیران واحد‌های صنعتی و معدنی، مصوبات و راهکار‌های لازم برای مقابله با مافیای احتمالی و فساد‌های اقتصادی را تدوین کرده و اجرای آن‌ها را با ابزار‌های قانونی و قضایی تا رسیدن به نقطه مطلوب پیگیری می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان کرمان بدون یکجانبه گرایی و براساس رفتار منطقی و همفکری با مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی بهترین راهکار‌های حمایتی از صنعت و تولید را تدوین و اجرایی می‌کند.

موحد در ادامه با اشاره به بازدید‌های انجام شده از واحد‌های تولیدی و صنعتی قطعه گستر و آلومینیوم هزار، گفت: هدف از بازدید‌های انجام شده از واحد‌های تولیدی، شناسایی مشکلات آن‌ها و بررسی راهکار‌های قانونی قضایی برای حل مشکلات آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: واحد‌های صنعتی قطعه گستر و آلومینیوم هزار بر مبنای مجاهدت و تلاش شبانه روزی عوامل خود توانسته اند صرفه جویی‌های ارزی زیادی را محقق سازند و در شرایط جنگ اقتصادی کنونی باید از این سربازان جبهه اقتصاد حمایت کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه حمایت‌های قضایی از تولید و صنعت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بر مبنای تاکیدات و دستورالعمل‌های قوه قضاییه انجام می‌شود، گفت: تاکنون ۲۰۱ پرونده حمایت قضایی از تولید و اشتغال در ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی بررسی و مشکلات واحد‌های بزرگی از جمله روغن نباتی گلنار، جهان فولاد و آماتیس شهربابک حل شده است.

وی اظهار کرد: جلسات ستاد استانی حمایت از اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی به صورت مستمر و هر ۱۵ روز یک جلسه برگزار می‌شود و غالب تصمیمات این ستاد به نفع مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی صادر شده است.

موحد عنوان کرد: برمبنای حمایت‌های قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی بخش زیادی از اشتغال استان کرمان در این واحد‌ها حفظ شده است.

مدیرکل صمت استان کرمان نیز گفت: استان کرمان در کنار قطب معدنی در حال تبدیل شدن به یک قطب صنعتی است و سال گذشته طرح خرید لوازم و قطعات مورد نیاز واحد‌های بزرگ از واحد‌های کوچک استان کرمان تدوین شده است.

مهدی حسینی نژاد افزود: اجرای طرح خرید لوازم و قطعات مورد نیاز واحد‌های بزرگ از واحد‌های کوچک استان کرمان نیاز به ابزار‌های حاکمیتی دارد و با پیگیری قضایی اجرایی خواهد شد.

سید مهدی طبیب زاده، رییس اتاق صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز گفت: حمایت‌های قضایی از بخش تولید و صنعت در استان کرمان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی حمایت قضایی جهش تولید دادگستری کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی حمایت قضایی جهش تولید دادگستری کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان آلومینیوم هزار صنعتی قطعه گستر واحد های تولیدی استان کرمان دستگاه قضایی تولید و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت: تا پایان سال گذشته به منظور تامین نیروی انسانی و تقویت حوزه قضایی شهرستان فلاورجان، ۵ قاضی و ۲۴ کارمند جذب شدند.
حجت‌الاسلام اسداله جعفری همچنین آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد دانست و افزود: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه رضایت بخش نیست و باید با برنامه ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه بهبود یابد.
وی ادامه داد: در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها روند ارائه خدمت به مراجعان، با حضور معاونان و مسئولان استانی به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان