Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد، ستاد فرماندهی این سازمان پس از دریافت خبر سقوط یک کارگر ساختمانی در یک ساختمان در حال ساخت،  آتش نشانان ایستگاه ۸ و تیم کمکی از ایستگاه ۲۲ را به شهرک انجیره اعزام شدند.

با توجه به اظهارات آتش نشانان اعزامی کارگر ۱۸ ساله ساختمان که در طبقه دوم مشغول کار بود به دلیل نامعلوم به داخل چاهک آسانسور سقوط کرده و قادر به حرکت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان پس از ایمنی محل حادثه با استفاده از تجهیزات لازم به داخل چاهک رفتند و در حضور عوامل اورژانس پس از فیکس کردن مصدوم که از ناحیه سر و کمر دچار آسیب شده بود او را به خارج از محل سقوط منتقل کردند.

آتش نشانان پس از تحویل این کارگر به تیم پزشکی حاضر در محل حادثه برای انتقال به مراکز درمانی، ایمن سازی محل و تحویل محل به مالک و ارائه تذکرات لازم ایمنی به سایر کارگران، به عملیات خود پایان دادند.

کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز خطاب به سرویس کاران آسانسور و کارگرانی که بنا به ضرورت شغلی مجبور به کار در ارتفاع هستند توصیه  کردند تا حد امکان خود را در ارتفاع توسط کمربند‌های مخصوص مهار کنند تا چنانچه حوادثی این چنین رخ داد با حداقل خسارت جانی روبرو شوند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث روز سقوط کارگر چاهک آسانسور آتش نشانی شیراز آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه

احمد رضا حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیرازطی پیامی روز کارگر را تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

با سلام و احترام و تبریک روز کارگر به تمامی کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "کارگر مظهر تلاش و استقامت و قوام و اساس هر جامعه‌ای است. " ما در پتروشیمی شیراز مفتخریم که در کنار چنین انسان‌های شریف و فداکاری کار می‌کنیم که در تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت هم" نقش‌آفرینی بی‌بدیلی داشته‌اند.

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران عزیز در تمامی عرصه‌ها، به ویژه در مجموعه پتروشیمی شیراز است.

کارگران پتروشیمی شیراز با تعهد، تخصص و روحیه مشارکت خود، در سال جهش تولید، گام‌های بلندی در راستای افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات و رونق اقتصادی کشور برداشتند. صبر، استقامت، ابتکار و خلاقیت این عزیزان در تمامی مراحل تولید، از فرآوری و تبدیل آنها به محصولات نهایی، ستودنی و قابل تحسین است.

ما در پتروشیمی شیراز همواره بر حفظ کرامت انسانی کارگران، ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان و ایجاد محیطی امن و سالم برای کار اهتمام داشته‌ایم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 همچنین با برنامه‌ریزی‌های مدون و حمایت‌های همه‌جانبه، زمینه‌های لازم را برای مشارکت هر چه بیشتر کارگران در فرآیند تولید و تصمیم‌گیری‌ها فراهم خواهیم کرد.
امیدوارم در سایه همدلی، تلاش مضاعف و مشارکت همگانی، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت پتروشیمی کشور، تحقق کامل شعار "جهش تولید با مشارکت هم" و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار