Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی پور گفت: در ادامه طرح سه شنبه های تکریم، خانواده شهید « خدارسان دریکوند» تجلیل می شوند.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح سه شنبه های تکریم فردا(15 مهر) با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی در منزل شهید« خدارسا دریکوند» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه این طرح هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شده است، افزود: طرح «سه شنبه‌های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با هدف دلجویی از خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران در تا پایان  سال جاری برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می‌شود.

 

ابدالی پور  با بیان اینکه شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

افزود: این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال برگزاری است.

 

شهید «خدارسان دریکوند» طی فروردین ۱۳۴۳، در روستای سپیددشت از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد، تا دوم متوسطه درس خواند و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت، نوزدهم دی ۱۳۶۵، در شلمچه شهید شد، مزار وی در زادگاهش واقع است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل شهید سه شنبه های تکریم برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه سالروز شهادت فیلسوف بزرگ، علامه مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل سید جعفر شهاب زاده از پیشکسوتان فرهنگی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، استاندار قزوین از سال‌ها خدمت صادقانه و کوشش خالصانه این دبیر و مدیر آموزشی استان تجلیل کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد