Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هشتمین جلسه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان آذربایجان غربی با دستور کار بررسی طرحهای جدید دارای توجیه فنی و اقتصادی مناسب دستگاههای اجرایی به ریاست سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، محمدرضا آمیان در جلسه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، گفت: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در راستای اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، صرفا به طرح های دارای توجیه اقتصادی و اشتغال زا پرداخت می شود و تلاش می کنیم ادامه اجرای این طرح را نیز به صورت کارشناسی و با نتیجه بخشی بهتر در استان اجرا کنیم تا از طریق آن، هدف دولت در تثبیت جمعیت روستایی، ایجاد اشتغال در روستاها و جلوگیری از ایجاد حاشیه نشینی در شهرها تامین شود.
آمیان همچنین گفت: از زمان شروع طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان، نظارت های لازم بر روند اجرای طرح نیز آغاز شده و لازم است این امر به صورت مستمر و دقیق انجام گیرد. بررسی طرحهای جدید دارای توجیه فنی و اقتصادی مناسب دستگاههای اجرائی و بررسی طرحهای مشمول تسهیلات متمم از دستورات کاری این جلسه بود.
در این جلسه 2 طرح سازمان بهزیستی در حوزه قالیبافی جمعا به مبلغ 1000 میلیون ریال و با اشتغالزایی 2 نفر ، 3 طرح سازمان میراث فرهنگی با عناوین مرکز گردشگری سلامت ، سفره خانه سنتی ، اقامتگاه بوم گردی جمعا به مبلغ 49000 میلیون ریال و اشتغالزایی 34 نفر و یک طرح دانشگاه علوم پزشکی تحت عنوان مرکز امداد پرستاران با هدف ارائه خدمات بهتر با قیمت پائین تر به مبلغ 32000 میلیون ریال و اشتغالزایی 22 نفر به تصویب رسید .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشتغال پایدار روستایی و عشایری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس شهمیری، با اشاره به اینکه سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست و چهارمین جلسه این شورا در دولت مردمی و انقلابی برگزار می‌شود، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خود اظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست را از جمله دستورات سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 6094866

دیگر خبرها

  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست