Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید عبدالوهاب پورالحسینی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری  به جهش تولید در این راستا دولت در حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اعتباری را تخصیص داده است.

 وی ادامه داد: در بخش کشاورزی گچساران طرح‌های مختلفی در جهت ایجاد اشتغال و تولید به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرجهادکشاورزی گچساران گفت: تا کنون 99 پرونده برای دریافت تسهیلات کمک فنی و اعتباری در جهت ایجاد اشتغال به بانک توسعه تعاون معرفی شده است.

 پورالحسینی ابراز کرد: تا کنون 29 طرح اقتصادی  در بخش کشاورزی  با اعتباری بیش از 57 میلیارد و670 میلیون ریال از محل تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری موفق به جذب این اعتبارات شدند.

 وی با اشاره به اینکه طرح‌های اقتصادی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال اولویت بندی شده است، گفت: ۹۹ طرح کشاورزی در این شهرستان مشمول طرح تسهیلاتی کمک‌های فنی و اعتباری  هستند که تا کنون 29 طرح  موفق به دریافت تسهیلات شدند.

 مدیرجهادکشاورزی گچساران با اشاره به اینکه این تسهیلات با کارمزد 12درصد در اختیار این طرح‌ها قرار می‌گیرد، اذعان کرد: برای ایجاد رونق در تولید180 میلیارد ریال تسهیلات برای این طرح ها در نظر گرفته شده که تا کنون بیش از 57 میلیارد ریال پرداخت شده است.

 پورالحسینی اظهار کرد: همچنین از محل کمک یارانه مبلغ 20 میلیارد ریال به بخش کشاورزی تخصیص داده شده که هم اکنون این اعتبارات در اختیار بانک‌های عامل است.

 وی عنوان کرد:  در حال حاضر 15 پرونده مصوب  آماده پرداخت تسهیلات به میزان 34 میلیاردو 875۵ میلیون ریال است.

مدیرجهادکشاورزی گچساران با اشاره به اولیت بندی طرح‌های راکد و نیمه فعال گچساران گفت: از محل  تسهیلات کمک های فنی اعتباری برای مرغداری های گچساران 2 میلیارد ریال، صنایع جانبی20میلیارد، لبنیات و شیر20، احداث سردخانه 500 تنی با اعتباری به مبلغ  15 میلیارد ریال، ایجاد طرح صنعتی گاو شیری با اعتبار 40میلیارد ریال طرح های صنعتی گاو شیری و 60میلیارد ریال برای طرح های سنتی در نظر گرفته شده است.

 به گزارش فارس، در سال زراعی (98-99) 159 هزار 952 تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

۳۲ هزار  تن انواع محصولات دامی که از این میزان محصولات دامی تولید شد 17 هزار و 200 تن تخم مرغ، یک هزار و 811 تن گوشت طیور، 2هزار و 900 تن گوش قرمز،10 هزار تن پشم و 130 تن عسل تولید شده است.

 همچنین بیش از 22 هزار تن گندم، یک‌هزار و 500 تن کلزا، چهار هزار و ۳۸۵ تن یونجه و یک‌هزارو ۵۶۰ تن جو امسال در این شهرستان تولید شد.

35 هزار هکتار زمین قابل کشت  در شهرستان گچساران وجود دارد.

اقتصاد هشت هزار نفر از مردم این شهرستان وابسته به بخش کشاورزی است.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش کشاورزی تسهیلات مقام معظم رهبری اشتغال کشاورزی گچساران فنی و اعتباری میلیارد ریال بخش کشاورزی تسهیلات کمک تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایحان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ملی فیبرنوری در شهر قره ضیاءالدین گفت: طرح ایجاد فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در این شهر به طول بیش از ۲۵ هزار متر و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان طراحی و آغاز شد.

قاسم جلیلی‌نژاد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری و در مراسم کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری شهر قره‌ضیاءالدین اظهار کرد: ابر پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها از اقدامات مهم و ارزشمندی بوده که به همت دولت سیزدهم صورت گرفته است.

وی با اشاره به تبصره‌های قانون بودجه و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات برای مشوق‌های اجرای این پروژه افزود: دولت جهت اجرای پروژه برای پروژه فیبر نوری یارانه ۳۲ میلیون ریالی به ازای هر خانوار پرداخت می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طرح توسعه ملی فیبرنوری در شهرستان چایپاره با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به متراژ بیش از ۲۵ کیلومتر وارد فاز اجرایی شد.

جلیلی‌نژاد تصریح کرد: در قبال این طرح و تا پایان برنامه هفتم مقرر شده است ۸۰ درصد منازل و ۱۰۰ درصد کسب‌وکارها از طریق این شبکه که بین ۲۰ تا ۱۰۰ برابر سرعت بیشتر نسبت به اینترنت معمولی دارد، تحت پوشش قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۸.۵ درصد از کل پهنای باند مصرفی استان روی اینترنت ثابت بوده که ناشی از توجه نکردن به زیرساخت‌های ارتباطات ثابت در گذشته بوده است.

در این مراسم، عملیات اجرایی طرح فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهر قره‌ضیاءالدین با حضور فرماندار، شهردار و شماری از مسئولان در میدان اصلی این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است