Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پارک علم و فناوری با انتقاد از عدم همکاری‌ها و حمایت از پارک علم و فناوری گفت: اداره راه و شهرسازی زمین مورد نیاز ما را علی‌رغم اینکه دولتی هستیم تامین نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، داوود مرادخانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در پارک بستری وجود دارد که افرادی که تمایل دارند عضو اکوسیستم پارک باشند می‌توانند با حضور در پارک از مرحله ایده پردازی تا رشد و شروع فناوری و دستیابی به محصول از حمایت ما و نقش تسهیل کنندگی ما بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازیگران اکوسیستم استارتاپی افزود: کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، دانشگاه‌ها، دولت و قانون‌گذار، مربیان و شرکت‌های بزرگ، خدمات دهندگان، شتاب دهندگان، صندوق‌ها و شرکت‌های تامین مالی بازیگران اصلی اکوسیستم استارتاپی هستند.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با انتقاد از اصرار نهادهای مختلف برای راه‌اندازی پارک مستقل گفت: بهتر است این دستگاه‌ها تمرکزشان در یک نقطه متمرکز کرده و به تکمیل اکوسیستم کمک کنند.

وی با اشاره به سود حاصل از فعالیت استارتاپ‌ها تصریح کرد: سود استارتاپ‌ها معمولی نیست و در بعضی موارد سودهای یک هزار درصدی و 500 درصدی دارد و فرد سرمایه‌گذار در استارتاپ‌ها قطعا فرد هوشمندی است.

مرادخانی عنوان کرد: دانشگاه‌ها نقش اساسی در این چرخه دارند و اکوسیستم پیشرفت و توسعه پیدا نمی‌کند مگر با بیداری دانشگاه‌ها. دانشگاه به جای افزودن رشته باید نیازهای استان را شناسایی کنند.

وی با اشاره به هشت محور اصلی معاونت علم و فناوری که محور کار پارک زنجان نیز شده است، گفت: همچنان معاونت علمی و فناوری نیز در بحث بهبود صادرات استارتاپ‌ها مشکل دارد، در نتیجه زنجان هم طبیعتا باید در این حوزه فعالیت کند.

معاون علمی رئیس جمهور: حال پارک علم و فناوری استان زنجان خوب نیست

رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به بودجه پارک خاطرنشان کرد: بودجه زنجان معادل 2 میلیارد تومان است که این در مقابل استان‌های دیگر بسیار ناچیز است اما فعالیت‌های ما در حد استان‌های دیگر هست و حتی بسیار نسبت به بودجه بهتر کار کرده‌ایم.

وی با انتقاد از عدم همکاری اداره راه و شهرسازی گفت: معاونت علم و فناوری رئیس جمهور گفتند که حال پارک خوب نیست، اما من میگویم حال ما خوب است و ما نیاز به حمایت داریم. در بحث زمین با وجود اینکه استان‌ها دیگر توانسته‌اند با همکاری اداره راه و شهرسازی فعالیت‌هایشان را توسعه دهند اما ما همچنان مشکل زمین داریم و راه و شهرسازی هیچ کمکی به ما نمی‌کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس پارک علم و فناوری اداره راه و شهرسازی استارتاپ ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند خبرداد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند توسط یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شوشتر و گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: در این زمینه جا دارد از حمایت‌ و پیگیری‌های دادستان، فرماندار گتوند و اداره راهداری و بنیاد مسکن که در انجام این کار به ما کمک کردند تشکر کنیم.

عبادی با تشکر ویژه از همکاری کلانتری گتوند و ۵ یگان امدادی برای تامین امنیت پروژه رفع تصرف در این شهرستان گفت: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک