Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بخشی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ما در جنگیم و خبرنگاران وظیفه خطیری بر عهده دارند. همان‌گونه که در زمان دفاع مقدس هم خبرنگاران در صدر بودند و اخبار را به مردم می‌رساندند.

وی افزود: خبرنگار چشم و گوش و زبان جامعه است و اگر یکی از اینها در بدن درست کار نکند، بدن دچار مشکلاتی می‌شود و ضربات سهمگینی می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم با بیان اینکه یک خبرنگار زمانی موفق است که جناحی و حزبی و قومی و قبیله‌ای رفتار نکند، بیان داشت: امروز خبرنگار فقط خبرنویسی نیست، تأثیرگذار در جامعه است و مسئولان باید به فرمایش امام صادق اقتدا کنند که فرمود: «دوست من کسی است که عیوب مرا گوشزد کند» و مسئولان باید بدانند خبرنگار دوست صمیمی است که برای ضررهایی که ممکن است به جامعه برسد، اطلاع‌رسانی می‌کند.

بخشی با اشاره به اینکه ما امروز در جنگیم و دشمن در فضای مجازی بسیار قوی عمل کرده و اما به واسطه خبرنگاران می‌توانیم جلوی آنها بایستیم، گفت: در همین مسئله کرونا اگر خبرنگاران اطلاع‌رسانی به موقع و سریع نمی‌کردند فجایع بسیاری به بار می‌آمد.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری خیرین و شناسایی مجمع محلات طرح نان مهربانی برای ۱۰۰ خانواده به صورت مشارکتی با آستان قدس رضوی به دست نیازمندان رساندیم.

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم با بیان اینکه سهم آستان قدس رضوی و هریک از خیرین به میزان ۲۲۵ هزارتومان برای هر نیازمند و معادل روزی ۵ هزارتومان نان بود، بیان کرد: سهم اختصاص یافته از طرف استان برای شهرستان ۱۰۰ خانوار بود و حدود ۲۲ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

بخشی با اعلام اینکه اگر خیّری در زمینه نان مهربانی مایل به همکاری باشد تا دوشنبه آینده می‌تواند به این پویش ملحق شود، افزود: خیران با مراجعه به دفتر آستان قدس یا مرکز نیکوکاری رزمندگان اسلام می‌توانند به نیازمندان محله خود کمک کنند.

وی بیان کرد: در ایام شیوع کرونا حدود یک میلیارد تومان به صورت تفاهم‌نامه و کمک‌های مؤمنانه در اختیار نیازمندان قرار گرفت و ۶۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه از طریق استان قدس رضوی و مرکز خیریه رزمندگان اسلام در اختیار نیازمندان جهرمی قرار گرفته است.

کد خبر 5040286

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی بخشی پخت نان جهرم ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر اربعین 99 شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد آستان قدس قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، در واقع در مملکتی زندگی می‌کنیم که هر کسی، تا جایی که از دستش بر می‌آید برای کمک دریغ نمی‌کند؛ یک نمونه زیبا که این روزها در فضای مجازی حسابی وایرال شده، همین تصویری است که مشاهده می‌کنید. بنر تحسین‌برانگیز یک نانوا بالای ورودی مغازه‌اش که روی آن نوشته: «هیچ‌کس نباید گرسنه بخوابد. اگر به هر دلیل پول همراه ندارید، یک عدد نان رایگان هدیه بگیرید.» دمتان گرم و کاسبی‌تان پر برکت آقای نانوا!

بیشتر بخوانید: ابتکار جالب نانوایی ها برای حذف صف های طولانی | عکس نظارت بر نمک نان ها جدی تر شد کد خبر 847587 برچسب‌ها نیکوکاری خبر مهم نان فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی