Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:26:15 GMT

توقیف ۱۱ دستگاه خودروی هنجارشکن در شاهین‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۵۳۷۰

توقیف ۱۱ دستگاه خودروی هنجارشکن در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم عمومی و قانون‌شکنان و کشف ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه هنجارشکن خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی صادقی، اظهار کرد: در راستای ارتقای احساس آرامش عمومی و امنیت شهروندان در شهرستان شاهین‌شهر طرح برخورد با مخلان نظم عمومی و قانون شکنان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های لازم در خصوص برخورد با رانندگان قانون‌شکن، مزاحم و ناهنجار، تعداد ۱۱ دستگاه وسیله شامل هشت دستگاه خودروی سواری و سه دستگاه موتورسیکلت قانون‌شکن را که با رفتارهای ناهنجار برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف و اعمال قانون کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر، خاطر نشان کرد: هدف اصلی از اجرای طرح برخورد با قانون‌شکنان که با بازخورد مثبت شهروندان روبه‌رو شد، برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان بوده و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت‌طلبی به افراد با رفتارهای ناهنجار در بین شهروندان را نخواهد داد.

کد خبر 448181

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توقیف فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اخلال در نظم عمومی قانون شکنان وسیله نقلیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند