Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی در جلسه معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: برای نجات یک کشور مجموعه عوامل باید دست به دست هم دهند و با هم‌افزایی به‌وجودآمده میلیون‌ها فعل و انفعال صورت گیرد تا یک ملت بتواند در زندگی خود تحول ایجاد کند و دگرگون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: اختیار این فعل و انفعالات خارج از اختیار انسان است؛ ولی اگر اقدام ما برای خدا باشد، خدای متعال یک حرکت را به میلیون‌ها حرکت و فعل و انفعال تبدیل می‌کند و در فضای زندگی اجتماعی تحول ایجاد می‌شود.

میراحمدی عنوان کرد: اگر قیام برای خدا باشد، حاصل آن افرادی مانند شهید باکری، شهیدان قاسم سلیمانی و ابراهیم همت و محسن حججی و ... می‌شود، پس اگر دیدید مسیری درست است و برای خداست، اقدام کنید.

در جلسه معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه این مقام مسئول بیان کرد: قیام امام خمینی(ره) برای خدا بود که در هشت سال دفاع مقدس دعوا بر سر سربند بود و اینکه چه کسی زودتر برود و ۲۲۵ هزار و ۵۷۰ شهید به جز شهدای تروریستی و شهدای حرم در راه خدا به فیض شهادت نائل شدند که از ثمرات قیام الله بود و اگر اقدامات ما برای خدا نباشد، عمرمان از دست رفته است.

وی با قدردانی از حجت‌الاسلام میرزایی و حجت‌الاسلام اسم‌حسینی، پذیرش مسئولیت جدید را به حجت‌الاسلام سجاد بیگی تبریک گفت و توضیح داد: کار در نهاد رهبری برای ما غنیمت است؛ اما نه غنیمت مالی، بلکه غنیمت ایمانی است و کاری بسیار سخت است؛ با تمام وجود این مسئولیت را می‌پذیریم و افتخار هم می‌کنیم؛ چراکه اعتقاد داریم کار در نهاد خدمت به منویات رهبری و خدمت به امام زمان(عج) است.

گفتنی است در این جلسه حجت‌الاسلام سجاد بیگی با حکم حجت‌الاسلام مصطفی رستمی به‌عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه منصوب شد.  

کد خبر 5040835 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مصطفی رستمی دانشگاه آزاد اسلامی حکم انتصاب نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها کنکور 99 انتخاب رشته سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا آموزش مجازی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان چهل سالگی دفاع مقدس پذیرش دانشجو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آذربایجان غربی دانشگاه آزاد حجت الاسلام برای خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند