Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه از انجام مراحل تخصصی بررسی‌ها در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای بررسی دقیق‌تر پرونده، اقدام به شبیه سازی حادثه نیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه در حال حاضر لازم است به صورت جدی از سوی دولت پیگیری و اجرا شود، موضوع پرداخت غرامت به خانواده‌های حادثه دیده است که با وجود پیگیری‌های این سازمان هنوز محقق نشده است.

بیشتر بخوانید

۳ نفر از متهمان هواپیمای اوکراینی هنوز بازداشت هستند/ پرداخت غرامت به جان‌باختگان به صورت یکسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه سقوط هواپیمای اوکراینی هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901663

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب