Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

محمد لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز سومین مرحله رزمایش ایران همدل اظهار کرد: در این مرحله ۳۱۳ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک‌کن، جامدادی و سایر اقلام موردنیاز تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها، ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می‌باشد، گفت: در تهیه بسته‌ها، طرح و ظاهر اجناس با توجه به جنسیت دانش آموزان موردتوجه قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، هرساله طرح "نذر قدم‌های زینب (س) در مسیر پیاده‌روی اربعین و مواکب، به همت دانش آموزان انجمن‌های اسلامی به‌منظور تجلیل از کودکان عراقی برگزار می‌شد؛ اما امسال این توفیق وجود ندارد، لذا دانش آموزان در قالب این طرح به کمک نیازمندان شتافتند.

لطیفی با بیان اینکه توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی از دیگر اقداماتی بود که در ایام کرونا توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان انجام شد، افزود: راه‌اندازی موکب سیار، حضور درب منازل خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از این عزیزان، توزیع بسته‌های فرهنگی ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای اربعین است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان گیلان اربعین لوازم التحریر مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان محمد لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس