Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پرسپولیس از کمک فینالیست شدن پرسپولیس در رفع برخی مشکلات و فشارها می گوید

کاروان پرسپولیس بعد از رسیدن به فینال آسیا، شب گذشته در میان استقبال هواداران به تهران بازگشت. شب گذشته گفتگوی کوتاهی با داوود فنایی، مربی دروازه بان های پرسپولیس داشتیم. این گفتگو را می بینید و می خوانید:

سلام و عرض ادب خدمت شما و تمامی بینندگان، می خواهم یک تبریک ویژه به هوادارانمان بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که دل شان را شاد کرده باشیم. خدا را شکر، خیلی بازی ها فشرده و سخت بود و الحمد لالله با غیرتی که بچه ها گذاشتند توانستیم نماینده غرب آسیا در فینال مسابقات باشیم.

نقش کادر فنی هم بسیار مهم بود. به این سرعت بازیکنان قدیمی و جدید هماهنگ شدند. خصوصا حامد لک که عملکرد درخشانی در چارچوب دروازه داشت.

بعد از دربی فشار زیادی روی ما بود. باخت باعث شد که سریع تر بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم. در آن ده پانزده روز وقتی که داشتیم هم بسیار خوب تمرین کردیم. فکر می کنم یکی از عوامل موفقیت ما همین تمریناتی بود که قبل از این مسابقات داشتیم و همینطور بازیکنانی که آمدند خیلی های شان قبلا با ما در تیم های مختلف کار کرده بودند. همانطور که گفتم بعد از دربی فشار زیادی روی ما بود و با این فینالیست شدن توانستیم مشکلات را مرتفع کنیم.

بدون تعارف، انتظار داشتید حامد لک در لیست تیم ملی حضور نداشته باشد؟

به هر حال حامد تازه به ما ملحق شده و ما با تفکر و برنامه ریزی و تحقیق حامد را انتخاب کردیم. فاکتورهایی بود که باید آن ها را لحاظ می کردیم. جا دارد که حامد به تیم ملی دعوت شود و اگر با همین روند پیش برود حتما به آن جایگاه می رسد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

کد خبر 847439 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف