Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید می‌کنم که روی دریافت به موقع پاداش حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و به امید خدا قهرمانی در آسیا هیچ حسابی نکنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری در خصوص اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش‌ها و مطالبات تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس را سر موقع پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ اظهار داشت:

اگر یادتان باشد بهمن ماه سال گذشته که مشکلاتی برای باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد ما به همراه علی‌نژاد و چهار مدیرعامل باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مالزی سفر کردیم تا جلساتی را با مسئولان AFC داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماحصل آن سفر این شد که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانند و در نهایت هم پرسپولیس به فینال رسید.

وی ادامه داد:

در همان سفر و پس از جلسه مسئولان AFC من جلسه‌ای را با مسئولان مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردم تا در خصوص مطالبات فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی صحبت کنم. همان زمان مسئولان مالی AFC به من اعلام کردند به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، به هیچ عنوان هیچ پولی را به نام ایران و برای ایران نمی‌توانند جابجا کند.

سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال افزود:

این یعنی هچ پولی مستقیم از آنجا به مقصد ایران و به نام تیم‌های ایرانی قابلیت جابجایی را ندارد. البته امیدوارم از شش ماه گذشته تغییراتی در این خصوص صورت گرفته باشد و AFC پول‌های ما را بدهد.

ابراهیم شکوری در پایان خاطرنشان کرد:

به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید می‌کنم که روی دریافت به موقع پاداش حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و به امید خدا قهرمانی در آسیا هیچ حسابی نکنند. اگر حساب کردند که قسمتی از بدهی‌های پرسپولیس و حتی پاداش و قرارداد‌های بازیکنان را از این پول بدهند، واقعا نمی‌شود روی آن حساب کرد، مگر این که در این مدت آن مشکلات حل شده باشد یا ترفند دیگری داشته باشم. این وظیفه من بود که این مسئله را به مدیران باشگاه پرسپولیس گوشزد کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا باشگاه های ایرانی باشگاه پرسپولیس ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر تایلند (میزبان این رقابت‌ها) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره دست یابد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آن‌ها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آن‌ها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود قهرمانی فوتسال ایران در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!