Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در مورد عدم توزیع مرغ توسط مرغداریها در زنجان گفت: بعد از این مرغداران به اندازه تخصیص نهاده موظف به توزیع مرغ در بازار می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: افزایش قیمت مرغ در زنجان با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور باید ابلاغ شود که تا به امروز موضوعی مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وزارت جهادکشاورزی قیمت جدید مرغ را در دو هفته آینده اعلام می‌کند افزود: در حال حاضر قیمت مرغ تغییری نکرده و فروش مرغ با قیمت قبلی 16 هزار تومان انجام می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه هنوز آنالیز قیمت مرغ انجام نشده است افزود: قیمت جدید بعد از اینکه آنالیز شد توسط ستاد تنظیم بازار کشور اعلام می‌شود.

وی در مورد اعتراض مرغداری‌ها به قیمت مرغ و عدم توزیع آن در زنجان بیان کرد: این مشکل امروز اتفاق افتاد اما قابل حل است و از فردا توزیع مرغ در زنجان اتفاق می‌افتد.

تاراسی با تاکید براینکه متاسفانه استان‌های همجوار نتوانستند بازار مرغ را کنترل کنند افزود: قیمت مرغ در استان‌های همجواز به 20 هزار تومان نیز رسیده است.

وی در مورد تداوم مشکلات نهاده‌ها خاطر نشان کرد: یک مقدار مشکل ما در ذرت برطرف شده اما هنور در کنجاله سویا مشکل داریم.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه همچنان در توزیع نهاده‌ها 30 درصد نیاز مرغداری‌ها را تامین می‌کنیم عنوان کرد: به احتمال زیاد میزان سهمیه مرغداریها در ذرت به 45 درصد نیازشان افزایش یابد.

وی در مورد تخصیص نهاده به مرغداری‌ها بیان کرد: بعد از این به هر اندازه نهاد‌ه به مرغداری‌ها تحویل داده شود به همان اندازه موظف خواهند شد مرغ در بازار توزیع کنند.

تاراسی با بیان اینکه اگر این اتفاق نیفتد سهمیه آن قطع خواهد شد تاکید کرد: اگر 30 درصد نهاده به مرغداری‌ها داده شود باید مرغداریها تعهد به تحویل مرغ بدهند تا تخصیص سهمیه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرغداری ها قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مسعود سرگلزائی گفت: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی برای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی انجام می‌شود.
رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سال گذشته بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور نظارت بهداشتی شده است.
سرگلزایی تاکید کرد: در نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای محصولات تحت نظارت دامپزشکی از نظر وضعیت ظاهری، نشانه گذاری، دارا بودن وضعیت بهداشتی استاندارد از محل تولید فرآورده، شرایط بهداشتی خودروی متقاضی حمل، دمای مناسب محصول در طی مسیر از مبداء تا مقصد، تطابق محصول با گواهی بهداشتی صادره توسط اداره دامپزشکی مبدا و درصورت لزوم انجام نمونه برداری صورت می‌پذیرد؛ پس از تائید همه شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای اجازه بارگیری، حمل، تخلیه و مصرف محصولات مرتبط با دامپزشکی داده خواهد شد.
وی تاکیدکرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان، استانی مرزی در همسایگی دو کشور پاکستان و افغانستان و در ارتباط با آب‌های آزاد جهان است؛ بنابراین نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای در زمینه واردات، صادرات و ترانزیت کالا به منظور حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • جوجه یک روزه
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل