Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رکابی تعداد بانوان و آقایان حاضر در این دوره را به ترتیب 22 و 13 نفر بیان کرد و افزود: این دوره با بهره‌مندی از ۱۰ مدرس برتر کشوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی این هیات، دوره مربیگری استعدادیابی سنین پایه در بخش آقایان و بانوان به میزبانی زنجان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رکابی: این دوره از 8 مهر آغاز شده و تا 11 مهرماه ادامه دارد.

وی تعداد بانوان و آقایان حاضر در این دوره را به ترتیب 22 و 13 نفر بیان کرد و افزود: این دوره با بهره‌مندی از ۱۰ مدرس برتر کشوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری است.

رکابی با بیان اینکه مدرسان حاضر در این دوره از سوی فدراسیون کوهنوردی انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: محسن محمودی، یکی از مدرسان مطرح فدراسیون که زنجانی هستند نیز در بین مدرسان حضور دارند.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: برای اطمینان از سلامت شرکت‌کنندگان و رعایت دقیق و سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر از شرکت‌کنندگان حاضر در این دوره، تست‌های غربالگری انجام می‌شود.

وی افزود: این تست‌ها روزانه 2 مرحله، قبل از شروع دوره در شیفت صبح و بعدازظهر انجام می‌گیرد.

رکابی خاطرنشان کرد: مباحث این دوره در رشته‌های سنگ‌نوردی، یخ‌نوردی، اسکی کوهستان و اسکای‌رانینگ است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آقایان و بانوان رئیس هیات کوهنوردی صعودهای ورزشی استان زنجان دوره مربیگری استعدادیابی سنین پایه حال برگزاری حاضر در این دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه دارد.
برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir در نظر گرفته شده است.
قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به پارسال افزایش دارد.
کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.
دانش آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۹ شهریورادامه دارد.
دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی