Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان ضمن گرامیداشت هفته سالمند، و هفته نیروی انتظامی، افزود: امنیت در ابعاد و تعاریف مختلف به عنوان یک پازل تأثیرگذار می‌تواند امنیت عمومی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

فتح الهی با بیان اینکه وجود امنیت بهداشتی و غذایی زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند، افزود: وجود امنیت اجتماعی زمینه ساز ایجاد آرامش در جامعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رشت در ادامه به حادثه حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینا رشت اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی در کوتاه‌ترین زمان این موضوع را حل و مخلان امنیت عمومی را دستگیر کرد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه همه جانبه نیازمند همه ابزارها و امکانات هستیم، افزود: با توجه به شرایطی که وجود دارد اشتغال دغدغه دولت‌ها بویژه در ایران است چنانچه همه ساله شعارهای مقام معظم رهبری در راستای اشتغال و اقتصاد نامگذاری شده است.

فتح الهی با اشاره به فشارها و تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: هر کشوری به جز جمهوری اسلامی ایران در برابر این تحریم و فشارها تحمل نمی‌کرد و نابود می‌شد.

وی با بیان اینکه در سرنوشت مردم مسئول هستیم و کم کاری در زمینه انجام وظایف سبب بروز این مشکلات شده است، افزود: بروز برخی آسیب‌های اجتماعی و مفاسد اقتصادی و اداری ناشی از همین کم کاری‌ها است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه در هر جامعه‌ای جوانان به عنوان یک فرصت طلایی محسوب می‌شوند، گفت: گیلان پیرترین استان کشور است باید بسترهای لازم برای برخورداری از ظرفیت جوانان فراهم شود.

کد خبر 5040978

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری علی فتح اللهی فرمانداری رشت جوانان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان

استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می‌تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.

ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان