Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی وزیر کشور در این آیین گفت: مجموع اعتبار پرداختی به دهیاری‌ها از سال ۱۳۸۲ ( ابتدای تاسیس دهیاری‌ها در کشور) تا ۱۳۹۸، در مجموع ۲۵هزار میلیارد تومان است که از این میزان ۲۱هزار و ۱۸۴ هزار میلیارد تومان ( ۸۵ درصد) در دولت تدبیر و امید پرداخت شده‌است. 

مهدی جمالی نژاد افزود: سهم سرانه روستائیان از اعتبارات متمرکز از ۷۵ هزار تومان در سال ۹۲ با افزایش چهاربرابری به ۳۰۰ هزار تومان در سال ۹۸ رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای یکهزار و ۱۳۷ طرح درآمدزای دهیاری‌ها اختصاص یافت که اشتغال ۲ هزار و ۷۰۰ نفر را در کشور فراهم کرده‌است.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در زمان حاضر چهار هزار و ۱۵۵ نفر از بانوان در دهیاری‌های کشور فعال هستند که از این شمار ۲هزار و ۸۵۵ زن دهیار و یکهزار و ۳۰۰ نفر نیز ناظر هستند.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۹۵ تاکنون ۱۳۰ هزار پروژه عمرانی، ۹۳۴ پایگاه آتش نشانی، استقرار سیستم جمع‌آوری پسماند در ۳۰ هزار روستا، تامین ۱۷هزار دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری‌ها، اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای یکهزار و ۲۲۷ پروژه گردشگری در کشور انجام شده‌است. 

جمالی نژاد گفت: همچنین هفت هزار و ۵۰۰ بوستان چند منظوره روستایی در کشور احداث شده‌است که ۷۴درصد این بوستان‌ها در این دولت یازدهم و دوازدهم احداث شده اند.

وی یادآورشد: هم اکنون ۶۰ هزار روستا، سکونت گاه و آبادی در کشور وجود دارد که از این شمار ۳۸ هزار روستا دارای شورای اسلامی است و از این مجموع در ۳۷ هزار روستا دهیاری تشکیل شده‌است و یکهزار روستا نیز دهیاری ندارند.

برچسب‌ها بوشهر توسعه ایران دولت تدبیر و امید توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر توسعه ایران دولت تدبیر و امید توسعه روستایی بوشهر توسعه ایران دولت تدبیر و امید توسعه روستایی اخبار کنکور میلیارد تومان هزار روستا دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی