Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در مرحله سوم پویش مشق احسان، به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۸ هزار بسته نوشت افزار در استان مرکزی توزیع شد و در اختیار دانش آموزان مناطق محروم استان قرار گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سومین سال متوالی پویش مشق احسان را برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی تهامی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دو سال قبل نزدیک به ۴۰۰ هزار بسته در قالب پویش مشق احسان اهدا کرده است.

وی بیان کرد: بر حسب نظر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مقرر شده امسال در قالب این پویش یک میلیون نوشت افزار ایرانی توسط این نهاد به دانش آموزان محروم و بی بضاعت کشور اهدا شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی افزود: در همین راستا در قالب پویش مشق احسان، ۸ هزار نوشت افزار ایرانی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بین دانش آموزان و مردم استان مرکزی توسط گروه‌های جهادی در حال توزیع است.

وی افزود: ستاد اجرایی از طریق بنیاد احسان و بهره گیری از مشارکت‌های مردمی در حال ادامه این پویش است.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی، ستاد اجرایی با توجه به شیوع کرونا به طور جدی در حوزه مقابله با ویروس کرونا اقدامات بسیاری انجام داده است و در این راستا پویشی تحت عنوان احسان و سلامت اجرا کرده که به طور مستمر ادامه دارد.

تهامی اظهار کرد: امروز در قالب پویش احسان و سلامت ۱۰ هزار بسته بهداشتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده در مناطق پر خطر و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا استان با همکاری گروه‌های جهادی توزیع شده است.

کد خبر 5041061

منبع: مهر

کلیدواژه: مشق احسان اراک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پویش مشق احسان استان مرکزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم