Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت: نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس از اصابت ۱۵ راکت به خداآفرین در تحولات قره‌باغ خبر داد و گفت که متاسفانه ۲ مورد از این راکت ها موجب تخریب دو باب ساختمان و مجروح شدن ۲ تن در روستای پرویزخانلوی خداآفرین شده است.
وی با اشاره به تبعات این تنش ها در مناطق مرزی مشترک با کشورمان خاطرنشان کرد: بر اساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته و گزارش های دریافتی، از زمان آغاز دور جدید درگیری ها در قره باغ تاکنون، ۱۵ راکت به مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان خداآفرین اصابت کرده که متاسفانه دو مورد از این راکت ها موجب تخریب دو باب ساختمان و مجروح شدن دو تن در روستای پرویزخانلوی خداآفرین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند تصریح کرد: هر چند جمع بندی ما از گزارش های میدانی و دریافتی در خصوص اصابت این راکت ها حاکی از غیرعمدی بودن و ناشی از خطای تجهیزات و ادوات جنگی است و انحنای خطی مرزی ما در این مناطق نیز مزید بر علت شده، اما تاثیر روانی این حوادث بر ساکنان مرزی خداآفرین و پارس آباد غیرقابل کتمان است و بویژه منطقه اصلاندوز بدلیل قرارگیری در مقابل منطقه درگیری در معرض تهدید جدی است و بر همین اساس مراتب اعتراض و تذکرهای لازمه نیز از طریق دستگاه دیپلماسی کشور به طرفین این مناقشه اعلام شده است.
وی در همین خصوص ادامه داد: بدلیل همین تنش ها و اتفاقات رخ داده در خط مرزی رود ارس، بسیاری از برنج کاران و دیگر کشاورزان منطقه از بیم تکرار حوادث احتمالی به تبع درگیری ها در قره باغ، قادر به برداشت محصول خود نیستند و این موضوع علاوه بر خسارات مالی و اقتصادی، بار روانی فزآینده ای را نیز به ساکنان این مناطق تحمیل می کند و بازدید امروز نمایندگان و نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز به منظور جمع بندی شرایط و پیش بینی تمام سناریوهای احتمالی پیشرو صورت گرفت.
حاتمی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مسوولان شهرستان های خداآفرین و پارس آباد و بررسی همه ابعاد و شرایط حاکم بر این مناطق گفت: همچنین علاوه بر جلسه فردا با مسوولان استانی آذربایجان شرقی در خصوص بررسی و تصمیم گیری در خصوص وضعیت پیش آمده در اراضی سرزمینی مجاور به مناطق درگیری، گزارش کامل این بازدید نیز تهیه و در اختیار کمیسیون امنیت ملی مجلس و دیگر نهادهای ذیریط قرار خواهد گرفت تا همه تمهیدات لازم برای جلوگیری از تکرار حوادث اخیر و نیز مواجهه با هر حادثه احتمالی مرتبط با مناقشه قره باغ در مناطق مرزی کشور اندیشیده شود چرا که امنیت ملی و آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و هیچ تهدیدی در این زمینه پذیرقتنی نیست. برچسب ها: قره باغ

منبع: خرداد

کلیدواژه: قره باغ قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم
  • وقتی ارتش به داد کنکوری‌ها رسید+ فیلم