Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:56:05 GMT

افزایش ارتفاع حفاظ پل طبیعت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۸۸۵۱

افزایش ارتفاع حفاظ پل طبیعت آغاز شد

معاون فنی و اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد از آغاز عملیات افزایش ارتفاع حفاظ پل طبیعت خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمید جوانی گفت: با توجه به حساسیت مدیریت شهری درباره افزایش ضریب ایمنی برای پل طبیعت از سال گذشته این شرکت تصمیم گرفت نسبت به طراحی و اجرای حفاظ پل طبیعت در راستای افزایش ضریب ایمنی پل اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته حفاظ کنونی پل استانداردهای لازم برای جان‌پناه را داراست اما برای افزایش ضریب و اطمینان خاطر بیشتر، شرکت تصمیم گرفت تا ارتفاع حفاظ را افزایش دهد.

به گفته جوانی طرح‌های مختلفی ارائه شده و بنا به نظر اعضای هیات مدیره شرکت در مناقصه برگزار شده یکی از شرکت‌های معتبر برنده شده و پروژه در حال اجراست و امیدواریم ظرف مدت ۴ تا ۵ ماه آینده به اتمام برسد.

وی طول پل طبیعت را به صورت تقریبی ۲۵۰ متر دانست و گفت: چون این حفاظ باید در دو طبقه و رمپ‌ها و ویوپوینت های این پل اجرا شود حدود ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ متر به نصب حفاظ نیاز خواهد داشت.

بر اساس گزارش شرکت نوسازی عباس آباد، بنابه گفته جوانی حدود ارتفاع حفاظ به ۳ متر و ۴۰ سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پل طبیعت شهرداري تهران پل طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان در همه مؤلفه‌های امنیتی از بالاترین ضریب برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدرضا طالبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) با اشاره به دو مؤلفه امنیت و سلامت در جامعه اظهار کرد: اگر قدردان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را در جامعه از دست داده ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت در همه ابعاد فردی، اقتصادی و اجتماعی زندگی تمام افراد جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان با وجود داشتن کویر گسترده و مرز طولانی با کشور ناپایدار افغانستان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این امنیت جز با تلاش و تعامل تمام یگان‌های نظامی و امنیتی حاصل نمی شود، خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌های نظامی وجود دارد .

به گزارش ایمنا، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی از خدمات ۹ ساله امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ دوم حجت عباسی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد.

کد خبر 749384

دیگر خبرها

  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور