Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@21:20:53 GMT

وضعیت محورهای مواصلاتی پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۹۰۸۱

وضعیت محورهای مواصلاتی پایتخت

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه تهران، وضعیت محورهای مواصلاتی پایتخت را در اولین بارش باران پاییزی تشریح کرد.

سرهنگ نورالله خادم  گفت: بارش باران در سطح محورهای مواصلاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ لغزندگی سطح جاده‌ها را به همراه داشته است.

وی افزود: از ساعتی پیش در محورهای شمالی استان (آزادراه شمال-پردیس-جاجرود-کرج-لواسانات و قم) شاهد بارش باران هستیم که باعث لغزندگی سطح راه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه پایتخت ادامه داد: همیشه اولین بارش باران می‌تواند بستر ناامنی برای رانندگانی که با سرعت مطمئنه ای که با شرایط جدید باید اتخاذ کنند و توجه نمی‌کنند فراهم می‌کند.

سرهنگ خادم گفت: بنابراین از رانندگان عزیز تقاضا داریم با تدبیر و با توجه به شرایط جدید به وجود آمده رانندگی نمایند و انشاالله سالم و تندرست به مقصد برسند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس راهور تهران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از افزایش شدت بارش باران در نقاط مختلف این استان خبر داد و گفت: به سبب شدت بارندگی و ریزش کوه مسیر جاده شیرینو به گله‌دار و جاده باغان مسدود شده است. - اخبار استانها -

کورش دهقان مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به فعال شدن سامانه بارش باران در استان بوشهر اظهار داشت: در این راستا تیم‌های امدادی ساحلی و دریایی، جاده‌ای و کوهستانی استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته تاکنون هیچ حادثه و تلفاتی بر اثر بارش باران گزارش نشده است گفت: شدت بارش باران اکنون در جنوب استان بوشهر گزارش شده و در این راستا تیم‌های امدادی فعال هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر یکی از حوادث جنوب استان در شهرستان کنگان را مسدود شده جاده شیرینو به گله‌دار اعلام و تصریح کرد: به سبب شدت بارش باران و ریزش کوه جاده مواصلاتی شیرینو و گله‌دار که دو استان فارس و بوشهر به هم متصل می‌کند مسدود شده و تیم‌های راهداری با همکاری پلیس راه، فرمانداری کنگان و بخش‌داری سیراف در حال بازگشایی مسیر هستند.

دهقان با اشاره به شدت بارش باران در دشتی اضافه کرد: شدت بارش باران در دشتی به تأسیسات و شبکه برق‌رسانی باغان صدمه وارد کرده و تیم اتفاقات برق در حال رفع مشکل هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر این، جاده باغان هم به سبب آبگرفتگی و ریزش کوه مسدود است و تیم‌های امدادی و راهداری در حال رفع مشکلات هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر آبگرفتگی در شهر دیلم و مسیر جاده‌ای را از دیگر موارد در جریان بارندگی امروز دانست و خاطرنشان کرد: اکنون بارش باران بر روی قسمت مرکزی استان بوشهر و ارتفاعات متمرکز است.

دهقان ادامه داد: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی و صدمات جسمی در استان بوشهر گزارش نشده است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است