Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان براساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه و صدور مجوز پرواز برای برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" براساس برنامه در روز جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود.
پرواز برنامه‌ریزی شده "هما" به استانبول، با پرواز شماره ۷۱۹ در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه استانبول انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۱۸ در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه از استانبول پرواز و ساعت ۱۹ در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با دفتر فروش تلفنی "هما" به شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس بگیرند.

براساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه، تمامی مسافران ورودی به فرودگاه استانبول، می‌بایست در محدوده‌ی ۷۲ ساعت مانده به پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR کرده و نتیجه آن را در زمان ورود به ماموران بهداشت مستقر در فرودگاه استانبول ارائه‌ کنند.

 هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه مجوز پرواز شرکت‌های هواپیمایی را ابطال کرد که این هفته به دنبال مذاکرات انجام شده دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه، مجوز ادامه پرواز برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران ایر پرواز خارجی سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران - خرم آباد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت