Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های راه سازی در البرز گفت: اعتبارات عمرانی و راه سازی در استان البرز طی سال ۹۷ تا ۹۸ رشد ۳۵۱درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی آئین بهره برداری از راه روستایی جوستان به گراب در طالقان که همزمان با افتتاح راه روستایی در 10 نقطه کشور دوشنبه ۱۴ مهر به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری انجام شد گفت: طی 2 سال گذشته شاهد افتتاح پروژه های متعدد و موثری در امر راه سازی در سطح استان البرز بودیم و انتظار می رود تا پایان سال نیز این امر ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز افزود: محورهای مواصلاتی استان البرز در مسیر 14 استان کشور است و همین این راه های این استان را از اهمیت ملی برخوردار می کند.

عالی ترین مقام دولت در البرز عنوان کرد: پروژه های راه سازی در البرز در قالب ادامه آزادراه همت در این استان، قطار برقی کرج به هشتگرد و ۲ خط شدن راه آهن تهران به قزوین، تخصیص اعتبار آغاز پروازهای مسافربری از فرودگاه پیام با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی و اختصاص اعتبار ملی به منظور تکمیل کمربند شمالی کرج در دولت تدبیر و امید است. 

وی افزود: پروژه راه هشتگرد به طالقان نیز که قریب 22 سال پیش به عنوان یک راه روستایی آغاز به کار کرده بود امروز با همت دولت تدبیر و امید در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می رود تا پایان سال شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی بیان کرد: از سال 97 تا سال 98 شاهد رشد اعتبارات عمرانی و راهسازی در سطح استان البرز بودیم که این میزان برای شهرستان طالقان 315 درصد است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: پروژه های راه سازی در استان البرز با توجه به نیازها و ضرورت های این استان با جدیت در حال انجام است.

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار البرز عملیات راه سازی راه سازی استان البرز راه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد