Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علیرضا مرادی در جلسه هم‌افزایی و همکاری مسؤول بسیج دانشجویی با مسؤولان شهرستان بافت اظهار داشت: زیباترین و به‌روزترین نسخه سعادت آفرین که التیام‌بخش دردهای مظلومان و امیدآفرین برای آزادی‌خواهان جهان است مکتب شهید سلیمانی است که مشتمل بر راهبردها و الگوهای زندگی فردی و اجتماعی مورد نیاز یک انسان پیرو اسلام ناب و مکتب اهل‌بیت (ع) و امت اسلامی‌ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافت با بیان اینکه حاج قاسم یک الگوی تمام‌عیار است، خاطرنشان کرد: عزت و عظمتی که خداوند به سردار سلیمانی عطا کرد در سایه ولایتمداری، اخلاص و تواضعی که این انسان نورانی داشت، حاصل شد.

فرمانده جنگ نرم بسیج اساتید استان کرمان با بیان اینکه باید برای تبیین مکتب سلیمانی همه پای‌کار بیاییم، گفت: شهرستان بافت دارای ظرفیت‌های بالای نیروی اندیشه‌ورز انسانی‌ست که  باید از این ظرفیت حداکثر استفاده شود و خداوند را شاکریم زادگاه سردار دل‌ها این منطقه است و خاستگاه مکتب سلیمانی از این سرزمین بوده است.

وی ادامه داد: در این خطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت،  ظرفیت‌های بالایی دارد و می‌تواند پژوهش‌های دانشگاهی مقاطع تحصیلات تکمیلی را درجهت تببین آرمان‌ها و اهداف این مکتب سوق دهد و در این راستا آمادگی کامل داریم.

رضا اسماعیل‌کاخ رئیس بسیج دانشجویی استان کرمان هم در این جلسه گفت: بسیج دانشجویی طرح اعتلا را راه‌اندازی کرده است تا جوان مؤمن انقلابی تربیت کند و این طرح دو بخش دارد؛ یکی رشد و کادرسازی که بحث تربیتی، اخلاقی و مهارتی بر روی جوانان است و دیگری نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در نظام مسائل است.

وی اضافه کرد: در نقش‌آفرینی، بسیج دانشجویی وارد حوزه نظام مسائل می‌شود و در بحث نظام مسائل مشکلات شهرستان‌ها و استان کرمان را احصا می‌کنیم و مشکلات با راهکار را خدمت مدیران شهرستان می‌دهیم  و یا مدیر شهرستان می‌خواهد کار کند  یا به هر دلیلی نمی‌توانند که بسیج با اردوهای جهادی به کمک دستگاه‌های اجرایی می‌آید.

 اسماعیل‌کاخ با بیان اینکه مکتب سلیمانی باید یک برنامه برای زندگی همه شود، افزود: راهیان نور مکتب سردار سلیمانی تثبیت ‌شده است و در آینده در سه روز اتفاق می‌افتد و 30 نظام برای مکتب سردار سلیمانی تبیین شده است.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شهید سلیمانی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود