Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی پس از 3 سال مجبور شده شروط بیروت را بپذیرد و به صورت غیر مستقیم با لبنان مذاکره کند. تلآویو تا کنون جرات نداشته عملیات حفاری در منطقه موسوم به بلوک شماره 9 را شروع کند. دولت لبنان و حزب الله از موضع خود عقب‌نشینی نکرده‌اند و شرکت‌های نفتی جهانی هنوز منتظر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه گذاری در بخش حفاری و اکتشاف نفتی نیازمند امنیت در سکوهای حفاری و محافظت از هر گونه حمله با بهانه‌های مختلف است.

رژیم‌صهیونیستی به خوبی می‌داند در صورت نزدیک شدن به مرزهای آبی لبنان با سلاح‌های ویژه حزب‌الله روبرو خواهد شد. ترس رژیم صهیونیستی در سخنان وزیر امنیت اسرائیل به خوبی آشکار است که "قدرت حزب‌الله را بسیار  پیشرفته دانسته" و بر این نکته تاکید کرده که "هیچ کشوری از اعضای ناتو چنین قدرتی ندارد". توانمندی حزب‌الله سبب شده تل‌آویو ترس ارتش خود از مقاومت را توجیه کند. تل‌آویو همچنین توان دفاع از حقوق دریایی خود در برابر حزب الله را ندارد. رژیم‌صهیونیستی تحمل ندارد که رویاهاش بار دیگر در دریای مدیترانه مورد تهدید قرار گرفته یا نابود شود.

تل‌آویو مجبور است مواضع حزب الله را پیگیری کند تا زمانی فرا برسد که مقاومت در امور  مربوط به رژیم صهیونیستی نقشی نداشته باشد. و این ناتوانی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد تا جایی که مقامات تل آویو از تصمیم لبنان برای موافقت با ترسیم مرزهای دریای با رژیم صهیونیستی با میانجیگری بین المللی و آمریکا استقبال کرده‌اند . 

وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی از واشنگتن تشکر کرده و این توافق را یک گام مهم ارزیابی کرده است. این رفتار مسئولان صهیونیستی جای هیچ  تعجبی ندارد، چرا که تمامی تلاش‌ها برای تحمیل آنچه تل آویو با زور یا تهدید به دنبال آن بوده، شکست خورده است. اقدامات حزب الله به عنوان سندی برای طرف مذاکره کننده لبنانی است که به دنبال تثبیت حقوق بیروت می‌باشد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حفاری اسرائیل حزب الله رژیم صهیونیستی حزب الله تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امشب هم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده این شهرک‌نشینان معترض از نتانیاهو خواسته‌اند که توافقی را برای مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه امضا کند.

علاوه بر این صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات پرشمار خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی و برکناری نتانیاهو شده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6090398

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو