Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، سازش برخی کشورهای عربی با رژیم اسرائیل را عاملی برای بر ملا شدن چهره حقیقی این کشورها دانست.

او وبگاه «الشباب» گفت که عادی‌سازی روابط هیچ توجیه و منفعتی برای کشورهای سازشگر ندارد و این اقدام صرفا در راستای حمایت از اشغالگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعیم قاسم تأکید کرد که فلسطینی‌ها به خوبی می‌دانند که چه کسانی با آن‌ها و چه کسانی علیه‌شان هستند؛ چرا که سازش چهره منافقین را به خوبی بر ملا کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه مقاومت فلسطینی را آینده و فردای فلسطین دانست و گفت که با مقاومت نتایج واقعی برای آزادسازی فلسطین رقم خواهد خورد و آزادسازی قدس جز با مقاومت حاصل نخواهد شد.

او با بیان اینکه تمامی دستاوردهای مقاومت در راستای منافع فلسطین است، گفت که مقاومت به جوانان جهان عرب و اسلام برای یاری مردم فلسطین امیدوار است.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1075388 برچسب‌ها شیخ نعیم قاسم حزب الله لبنان سازش با اسراییل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیخ نعیم قاسم حزب الله لبنان سازش با اسراییل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد