Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:32:48 GMT

اقدام زشت ۲زن جوان در تهران+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۰۲۰۰

اقدام زشت ۲زن جوان در تهران+عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: اخیراً پرونده هایی با موضوع سرقت به شیوه جیب بری از شهروندان در اتوبوس های BRT به پایگاه سوم پلیس آگاهی، رسیده بود که برای کشف و دستگیری سارقان، کار گروهی متشکل از ماموران سرکلانتری سوم و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه اقدام به شروع طرحی مشترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستخال افزود: با زیر نظر قرار دادن نقاط آلوده و جرم خیز، ماموران کلانتری 105 ثنایی درحین ماموریت موفق به شناسایی و دستگیری سارقان جیب بر می شوند که هنگام دستگیری خود را «سعیده» و «مریم» معرفی می کنند و در بازرسی بدنی از آنان 3 گوشی هوشمند و یک کارت مترو به هویت مشخص و تعدادی حافظه جانبی کشف شد.

دستگیری جیب بر حرفه ای

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی با توجه به اسناد پرونده و عدم وجود مدارک هویتی، پرونده آنان را به بازپرس شعبه 6 دادسرای ناحیه6 تهران ارجاع می دهند و براساس دستور مقام قضایی متهمان روانه زندان شده و سپس به مدت 5 روز در اختیار این پایگاه قرار گرفتند.

به گفته دستخال، با توجه به انکار متهمان به جیب بری، در بررسی اسناد پرونده و انجام اقدامات پلیسی مالکان گوشی ها شناسایی شدند و به سرقت اموالشان توسط متهمان، تاکید کردند.

2 زن جیب بر حرفه ای بودند

وی گفت: در ضلع دیگر تحقیقات، کارآگاهان موفق می شوند هویت واقعی متهمان به نام های «نسرین» و «سمیرا» که دارای سوابق متعدد کیفری بودند را شناسایی کنند و با توجه به سرقت های اخیر، 20 نفر از مالباختگان پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با متهمان آنها را به طور دقیق شناسایی کردند.

دستخال افزود: «نسرین» و «سمیرا» وقتی خود را در معرض اسناد وادله متقن کارآگاهان دیدند به جرم خود 20 فقره سرقت به شیوه جیب بری اعتراف کردند؛ متهمان که ارتباط دوستی با هم داشتند شیوه و شگرد خود را اینگونه توضیح دادند که با استفاده از غفلت مسافران اتوبوس های خطوط BRT در زمان هایی که ازدحام جمعیت بود اقدام به جیب بری می کردند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف نسرین و سمیرا به جرم سرقت پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

پربیننده ترین شوهر قاتل بالای چوبه دار حکم حبس برای همسر و خواهر متهم ردیف اول پرونده سکه ثامن ادامه بازداشت سارقان و زورگیران تهرانی +عکس خودکشی ناکام قاتل فراری با خوردن اسید سرقت موتور با موبایل!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی ماموران کلانتری پلیس آگاهی دزدی ماموران کلانتری پلیس 110 جیب بری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پایگاه سوم پلیس آگاهی جیب بری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر

به گزارش خبرآنلاین در تحقیقات مقدماتی معلوم شد که سارق یا سارقان به‌زور وارد خانه مقتول شده و پس از قتل او طلا و جواهرش را به سرقت برده‌اند.

همشهری نوشت: شواهد به‌دست‌آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که عامل جنایت با انگیزه سرقت وارد خانه زن سالخورده شده است. کارآگاهان جنایی با استفاده از سرنخ‌ها در حال تحقیق در این‌ باره به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد 2سارق خشن در حال ورود به شیراز هستند و به این ترتیب، هر دو نفر به شکلی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس درباره جزئیات این پرونده گفت: مأموران پلیس آگاهی استان فارس موفق شدند در کمتر از 10روز عامل جنایت و همدستش را شناسایی کنند. کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند و آنها پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل زن 82ساله در آباده اقرار کردند.

متهم به قتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای هستند در بازجویی‌های تخصصی به 6فقره سرقت به عنف در شهرستان‌های خرمبید و آباده اعتراف کردند. به‌گفته او، متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند و تلاش‌ برای دستگیری مالخران ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901966

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر