Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@19:16:50 GMT

سیمان گرانتر خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۱۰۱۱

آفتاب‌‌نیوز :

محمد کلامی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه در حال حاضر تعیین قیمت سیمان کاملاً رقابتی است و ما مازاد محصول را شاهد هستیم، گفت: ستاد تنظیم بازار مسئول سیاستگذاری کالاهای اساسی و ضروری است و کالایی مثل سیمان در اولویت قیمت گذاری این ستاد نیست.

وی افزود: چند سالی است که قیمت سیمان به صورت رقابتی تعیین می‌شود و ما امروز شاهد مازاد این محصول در بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: به دلیل حاشیه قیمت‌ها و افزایش‌های ناگهانی قیمت ارز شاهد افزایش غیرمتعارف این محصول هستیم و با تقاضای بیشتر از سوی مشتریان به یکباره حاشیه قیمتی بالایی ایجاد می‌شود.

کلامی گفت: ستاد تنظیم بازار در خصوص سیمان فعلاً قیمت گذاری نکرده و امیدواریم با رأی اعتمادی که مجلس به آقای رزم حسینی داد بتوانیم بهتر در این زمینه ورود کنیم چرا که ایشان همیشه نظرش بر کنترل سیستمی و سامانه‌ای شدن عرضه کالاها به شکلی بوده که بتوان به خوبی نظارت کرد.

وی افزود: بنابراین مجموع این نگاه‌ها با همکاری بین دستگاه‌ها شکل گرفته تا تأمین کالا همیشه با استمرار روبرو باشد و معیشت مردم در اولویت قرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت سیمان ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است

معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با تذکری به وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: وضع مالیات و عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیر یارانه ای و جلوگیری از صادرات هر گونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی، ممنوع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمد هادی عبادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با ارسال نامه ای به خانی نوذری معاون توسعه و بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به نامه اتاق بازرگانی ایران دربار اخذ مالیات 60 درصدی از صادرات سیب زمینی اعلام کرد: وضع مالیات و عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیر یارانه و جلوگیری از صادرات هر گونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی،  ممنوع است.

بنابراین گزارش گمرک ایران پیش از این  اعلام کرد بود که طبق خواسته وزارت جهاد کشاورزی، از 15 اردیبهشت تا اطلاع ثانوی عوارض 60 درصدی برای صادرات سیب زمینی اعمال خواهد شد.

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض 60 درصدی شد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد بالغ بر ۱۰ درصد خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها