Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مردادماه سال جاری به مازندران سفر کرد.

نوبخت در سفر دو روزه‌اش به مازندران، ۱۹۷۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

اولین برنامه بازدید نوبخت در سفر دو روزه‌اش به مازندران حضور در محل اجرای جاده دسترسی فرودگاه دشت‌ناز بود که  پس از سفر معاون رئیس‌جمهور سعدالله وطن‌خواه به خبرنگار فارس، گفت: قرار شد اعتبار برای بهسازی و نوسازی جاده تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره آخرین وضعیت تخصیص این اعتبار و پیگیری‌های انجام شده مدیرکل فرودگاه‌های مازندران طی گفت‌وگویی گفت: براساس جلسه‌ای برگزار شده مکاتباتی هم داشتیم و صورتجلسه‌ای در استان هم در این ارتباط تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: در این صورتجلسه به ما اعلام شده که مقرر شده ۱۰ میلیارد تومان برای راه دسترسی فرودگاه اعتبار مصوب شده است ولی با پیگیری‌های که تا هفته گذشته داشتیم با ما پاسخ دادند که خبری از بودجه نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اضافه کرد: ما باید این موضوع را از مسؤولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران و اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری کنیم که تا چهارشنبه هفته گذشته به ما پاسخ دادند که هنوز اعتباری ابلاغ نشده است.

وی با اعلام اینکه میزان نیازمندی‌های اعتباری فرودگاه‌های استان که در سفر نوبخت به مازندران درخواست دادیم ۲۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: این اعتبار برای جاده‌های دسترسی روستایی که تحت شعاع‌های این پروژه قرار می‌گیرد و همچنین بلوار جوادالائمه که از جاده ساری به نکا منشعب می‌شود، بحث ایمن‌سازی و روشنایی آن باید عملیاتی شود که طی نامه‌ای به ما ابلاغ شده که با ۱۰ میلیارد تومان آن موافقت و مصوب شده است.

وطن‌خواه اضافه کرد: این طرح در صورتی بودجه دریافت کند که تا پایان سال تخصیص و اجرا شود.

به گزارش فارس، میزان اعتبار اختصاص داده شده از سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور به مازندران ۱۹۹۷ میلیارد تومان بود که برای بیشتر طرح‌های فرصت زمانی بهره‌برداری تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری و پایان سال را تعیین کردند.

تکمیل پروژه تالار مرکزی شهر که در گذشته به نام مرحوم کردان نامگذاری شده بود،کتابخانه مرکزی شهر،تامین اعتبار بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی، تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره،تخصیص اعتبار نیروگاه زباله سوز ساری،تامین اعتبار ساخت بیمارستان ماهفروجک ساری،بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی جایگزین رازی قائمشهر،طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف در بابل، فرودگاه در دست ساخت بیشه کلا محمودآباد، پل در دست اجرای شیرگاه شهرستان سوادکوه،ورزشگاه وطنی قائمشهر،سد لاستیکی سرخرود محمودآباد و کمربندی نور ـ رویان از جمله پروژه‌های بود که در سفر نوبخت به مازندران قول تامین اعتبار داده شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت وزارت راه و شهرسازی تالار مرکزی فرودگاه طرح های فرودگاهی سفر نوبخت مازندران میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نسبت به جداول بودجه سال قبل نشان میدهد، یارانه نان با رشد قابل توجهی مواجه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال1402در حدود56هزار میلیارد تومان است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد
داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه در حدود75هزار میلیارد تومان پیشبینی شده که نسبت به اعتبار69هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی،تخصیص اعتبارات است که به نظر میرسدبه دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه