Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین خراسانی گفت: اهالی مسجد صاحب الزمان(عج) با کمک خیران منطقه ترکمن ده به صورت مستمر به ۵۰ خانواده نیازمند کمک‌‌هایی اعم از پوشاک، ارزاق و پول نقد را اهدا می‌‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «علی اکبر خراسانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه منطه ترکمن ده به دلیل شراط خاصی که دارد، تاکنون موردی از شیوع ویروس کرونا در آن گزارش نشده است، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد نماز جماعت و سایر برنامه های مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حتی یک روز هم تعطیل نشود البته ما به دلیل حفظ سلامتی مردم، این برنامه ها را در فضای باز مقابل این مسجد برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) (واقع در تهران، تهرانپارس، سه راه آزمایش، ترکمن ده، روستای همه سین) افزود: اهالی این مسجد با کمک خیران منطقه ترکمن ده به صورت مستمر به 50 خانواده نیازمند کمک هایی اعم از پوشاک، ارزاق و نقدی اهدا می کنند که این خدمت رسانی در دوره شیوع ویروس کرونا و با وجود محروم بودن این منطقه، ادامه یافت.

 

وی اضافه کرد: مسجد صاحب الزمان (عج) به دلیل قدمتی که دارد و بازسازی آن در سال ۱۳۶۲، و ارتباط آن با آستان مقدس امامزاده عبدالله بن زین العابدین(ع)، کانون تمام فعالیت های منطقه ترکمن ده است و زائران این امامزاده نیز در برنامه های این مسجد شرکت می کنند.

 

خراسانی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) همکاری خوبی با شورایاری و دهیاری روستای همه سین دارد و توانسته از طریق سپاه و حوزه بسیج، امکاناتی برای مردم این روستا جمع آوری کند که همین موضوع در مرکزیت بخشیدن به این خانه خدا در سطح منطقه بسیار موثر بوده است.

 

وی در ادامه با انتقاد از نبود گاز و برخی از امکانات دیگر در منطقه ترکمن ده، تاکید کرد: ما هنوز مجبور هستیم برای مسجد صاحب الزمان (عج) گازوئیل خریداری کنیم که به دلیل کمبود منابع مالی، با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستیم، امیدوار هستیم مسئولان مربوطه توجه بیشتر به این مسجد و منطقه ترکمن ده داشته باشند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان عج کرونا مسجد صاحب الزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین