Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی، در خصوص تولید ماسک‌های غیر صنعتی و عرضه آن‌ها در مراکز درمانی و تشخیصی، نکاتی را متذکر شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمال تولی، گفت: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ مبنی بر الزام به درج خود اظهاری تولید کنندگان ماسک واحد‌های غیر صنعتی (صنفی و گروه‌های جهادی) در پورتال imed.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir، با توجه به اینکه کشور در حال حاضر از توانمندی مناسبی برای تولید انواع ماسک‌های حفاظتی برخوردار است و نظر به اهمیت ارتقا سطح کیفیت تولیدات ماسک و به منظور ساماندهی و ارتقا کیفی تولید ماسک درخواست خود اظهاری تمامی واحد‌های تولیدی که تا ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ اعلام آمادگی نمودند، مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

وی افزود: مطابق با مصوبه ستاد لجستیک کرونا وزارت صمت از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ امکان درج خود اظهاری در سایت imed.ir متوقف شده و شرکت‌های متقاضی تولید ماسک غیر صنعتی تا اطلاع ثانوی لینک درخواست خود اظهاری بسته شده است، با توجه به منطقه جغرافیایی محل تولید می‌توانند طبق روال معمول از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه ساخت ماسک و کد IRC مربوطه اقدام نمایند.

تولی تاکید کرد: واحد‌هایی که تا کنون نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام و دارای کد رهگیری قابل نمایش در سایت هستند، مکلف به رعایت ضوابط بهداشتی و دستورالعمل‌های مربوطه بوده و توسط بازرسان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و شرکت‌های بازرسی منتخب مورد بررسی و بازدید قرار می‌گیرند و در صورت عدم رعایت ضوابط اعلامی ضمن حذف کد رهگیری مربوطه از سایت imed.ir با واحد مربوطه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: واحد‌های متقاضی که تمایل به تولید دارند می‌بایست از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اقدام به اخذ پروانه ساخت و کد irc نمایند.

تولی افزود: فرآیند و زمانبندی اخذ تاییدیه پروانه ساخت و کد IRC برای واحد‌های دارای کد رهگیری خود اظهاری ماسک نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: هرگونه فروش ماسک به واحد‌های تشخیصی و درمانی صرفاً توسط تولید کنندگان دارای کد IRC مجاز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فروش ماسک تولیدکننده ماسک ستاد لجستیک خود اظهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان