Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که انتخابات شورای صنفی نمایش و انتخاب مرتضی شایسته به عنوان رئیس شورا با اعتراضات گسترده از طرف خانه سینما و کانون کارگردانان همراه شده بود و تا امروز کارگردانان حاضر به حضور در جلسات این شورا که در وزارت ارشاد برگزار می‌شد نبودند و تهیه‌کنندگان هم نماینده‌شان را اعلام نکرده بودند، نهایتا با مذاکرات صورت گرفته دو صنف کارگردانان و تهیه‌کنندگان نمایندگانشان را برای حضور در شورای صنفی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که انتخابات شورای صنفی نمایش و انتخاب مرتضی شایسته به عنوان رئیس شورا با اعتراضات گسترده از طرف خانه سینما و کانون کارگردانان همراه شده بود و تا امروز کارگردانان حاضر به حضور در جلسات این شورا که در وزارت ارشاد برگزار می‌شد نبودند و تهیه‌کنندگان هم نماینده‌شان را اعلام نکرده بودند، نهایتا با مذاکرات صورت گرفته دو صنف کارگردانان و تهیه‌کنندگان نمایندگانشان را برای حضور در شورای صنفی معرفی کردند.

کانون کارگردانان ضمن معرفی وحید موساییان به عنوان نماینده‌اش در شورای صنفی بازگشت به این جلسات را منوط به اجرای توافقات صورت گرفته با معاون سابق اداره نظارت و ارزشیابی کرده که مهم‌ترین آنها بازگشت جلسات شورای صنفی نمایش به خانه سینماست.

همچنین اتحادیه تهیه‌کنندگان حسین فرح‌بخش را که پیش از این از طرف وزارت ارشاد به عنوان نماینده تهیه‌کنندگان در جلسات شورای صنفی نمایش حضور داشت به عنوان نماینده اش در شورای صنفی انتخاب کرد.

انتهای پیام/

منبع:سینما دیلی

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای صنفی نمایش تهیه کنندگان شورای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال