Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@21:55:31 GMT

نصب ۶۰سایه بان در ایستگاه‌های اتوبوس مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۲۵۸۱

نصب ۶۰سایه بان در ایستگاه‌های اتوبوس مشهد

۶۰سایه بان برای ایستگاه‌های اتوبوس در سطح مشهد نصب شد.

به گزارش قدس آنلاین،  سعید حسینقلی زاده مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت:در پی درخواست های نصب ۶۰ سایه بان در ایستگاه‌های اتوبوس مشهد مردمی، مقرر شده است برای ۳۳۰ ایستگاه اتوبوس، سایه بان نصب شود که جانمایی ۱۸۰ محل تاکنون انجام شده و در حال ساخت است و نصب سایه بان نیز در ۶۰ محل به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ۷۰ محل نیز علاوه بر ۱۸۰ محل قبلی در حال جانمایی بوده که دارای معارض فضای سبز است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز، در حال برطرف کردن معارض‌ها و سرعت بخشیدن به نصب این سایبان‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس مربوطه هستیم.
حسینقلی زاده همچنین از در حال ساخت بودن ۲ پایانه جدید اتوبوسرانی در مناطق بولوار فکوری و خواجه ربیع خبر داد و بیان کرد: همکاران ما با انجام اقدامات فنی لازم، سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوسرانی را برای روزهای سرد سال آماده کرده اند و آمادگی کامل برای ارائه خدمات در پاییز و زمستان به شهروندان داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ایستگاه های اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مرکزی عملیات عمره در مکه اعلام کرد: زائران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس از هتل محل اقامت خود به مسجدالحرام برای زیارت منتقل می‌شوند.

برای رفاه حال زائران عمره، سرویس ایاب‌وذهاب، به صورت رفت و برگشت ۲۴ ساعته با ۱۴ دستگاه اتوبوس در چهار خط مجزا از مقابل هتل‌های «بلدالطیب، سدره الاحسان، مواکب کوثر و نوفوتیل» محل اسکان زائران ایرانی به ایستگاه «شعب عامر (غزه) نزدیکی مسجدالحرام منتقل می‌شوند.

این سرویس ایاب‌وذهاب تا ۲۳ اردیبهشت (پایان عملیات عمره) برقرار است.

همچنین جهت انتقال زائران عمره از مدینه منوره به مسجد شجره و مکه مکرمه و از مکه مکرمه به جده از جدیدترین اتوبوس‌های، شرکت‌های «دره المنوره» و «قائد» استفاده می‌شود.

کد خبر 6097281

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم