Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام آرش فرهادیان، اردوی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان روز 16 مهرماه به منظور استراحتی چند روزه به پایان می‌رسد و از 27 مهرماه همزمان با اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با در خواست سازمان تیم‌های ملی ظهر روز گذشته ( دوشنبه – 14 مهرماه) جلسه‌ای با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو مردان و کادرفنی تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان و پاراتکواندو کشورمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوزها، محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در نهایت تاریخ جدید از سرگیری تمرینات تیم‌ملی تکواندو و پاراتکواندو مشخص شد و قرار شد اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان نیز که پیش از این قرار بود از 20 مهرماه آغاز شود، به 27 مهرماه موکول شود.

با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، اردوی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان روز 16 مهرماه به منظور استراحتی چند روزه به پایان می‌رسد و از 27 مهرماه همزمان با اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی و امیرمحمد بخشی تمرینات خود را سپری می‌کند. در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین‌های تکواندو کشورمان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

مهلا مومن زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (49- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (57- کیلوگرم) نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملی تکواندو و پاراتکواندو تیم های ملی تکواندو تکواندو کشورمان تیم ملی تکواندو اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه

به گزارش پارس نیوز ، جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو می‌توانند خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

ثبت نام ایران خودرو فوری

 

متقاضیان فروش فوری ایران خودرو می‌توانند با پرداخت ۴۱۳ میلیون تومان، وانت آریسان را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

 

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم