Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیر عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، از مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت کشور و انجمن خیرین وزارت راه ترابری برای احداث و بهره برداری از ۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای در استان خبر داد.

او افزود: به منظور استعانت در امر بهداشت و درمان، توسعه و ارتقای زیر ساخت‌های اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی، توافق نامه‌ای فی مابین وزارتین بهداشت، راه و شهرسازی و مجمع خیرین سلامت و سازمان اورژانس کشور جهت ساخت ۳۰۰ پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در سراسر کشور منعقد که در مرحله اول ۱۰۰ پایگاه احداث می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مرکز خدمات جامع سلامت حضرت خاتم الانبیا (ص) کوهرنگ ساخته شد

قادری اضافه کرد: بر اساس این توافق نامه معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متعهد به تأمین ۲۵ درصد از هزینه‌های مربوط به ساخت پایگاه‌های اورژانس طبق پیشرفت پروژه به مجمع خیرین سلامت کشور از طریق دانشگاه‌های محل اجرای پروژه شده است.

او ادامه داد: از ۳۰۰ واحد مورد توافق در این توافق نامه، سه پایگاه در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است که با توجه به کوهستانی وصعب العبور بودن جاده‌های این استان این تعداد باید حداقل به ۱۰ پایگاه افزایش یابد.

قادری گفت: پایگاه اورژانس بین جاده‌ای چبد در بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ از جمله ۱۰۰ پایگاه در اولویت احداث است.

او افزود: عملیات احداث این پایگاه با زیربنای ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه آغاز شده است و در صورت تامین به موقع اعتبارات با صرف اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت وزارت بهداشت پایگاه اورژانس تامین اعتبار مجمع خیرین سلامت پایگاه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری