Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین جنتی با گرامیداشت 15 مهر ماه روز روستا و عشایر گفت: روستا جایگاه صمیمیت و آرامش است، روستا، جامعه‌ای است که می توان آغاز گری تمدن را از آن دانست و روستائیان مردمی هستند که صدق اعمال و رفتارشان، گستره نعمت را بر آنان وسعت می‌دهد .

مدیر کل بنیاد مسکن به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مقدس به عنوان اولین نهاد متولی ساخت و ساز در مناطق روستایی افزود : با اجرای طرح‌هایی مانند ساخت مسکن نیازمندان، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل نیازمندان در روستاها، علاوه بر جلوگیری از مهاجرت به شهرها، شاهد مهاجرت معکوس و رونق فعالیت‌های اقتصادی در روستا‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت استان کهگیلویه وبویراحمد در روستا‌ها ساکن هستند افزود: این مهم ضرورت خدمات رسانی به روستاییان را دوچندان کرده است.

این مسئول با بیان اینکه با هدف مستندسازی املاک روستایی تاکنون ۴۰ هزار فقره سند مالکیت در روستاهای این استان صادر شده است بیان کرد: با تخصیص ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار، عملیات بهسازی روستایی در قالب طرح‌های هادی با ۲۶۰ پروژه در دست اجرا است.

وی همچنین از تخصیص ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره برای احداث مسکن خبر داد و افزود: امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد شامل ۳ هزار و ۵۰۰ واحد محرومان و هزار واحد خسارت دیده‌ی دیگر در سطح استان توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم و همکاری سایر نهادهای مرتبط مقاوم سازی می‌شوند.  
 

انتهای

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی روستا مسکن مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شورای روستا نهاد مردمی که برای آبادانی و‌پیشرفت روستا با حمایت اهالی آن منطقه تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است