Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ در سه حوزه کالا و خدمات ، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز ، جمعاً ۶۰۰۲ فقره پرونده تشکیل داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: میزان جزای نقدی در ۶ ماه اول سال جمعا مبلغ ۷۳۵ میلیارد و ۱۲۴ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۶۴۶ ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد گشت های سیار شش ماهه اول و تعداد بازرسی های انجام شده ۲۵۳۲ مورد بوده است.

این مسؤول ادامه داد: در شش ماهه امسال در خصوص گرانفروشی پرونده‌های متشکله ۹۴۰ فقره بوده است که از این رقم ۹۲۷ فقره مختومه شده و میزان جزای نقدی پرونده های گرانفروشی در ۶ ماه اول سال به تنهایی ۱۰ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۴۰۳ هزار ۸۵۸ ریال بوده است.

وی ادامه داد: پرونده های تشکیل شده با موضوع تقلب ۱۶۳ فقره بوده که از این تعداد ۱۵۹ فقره مختومه شده است و جزای نقدی پرونده‌ها با اتهام تقلب در شش ماه اول سال یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۷۱۵ هزار ۲۰۰ ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: گشت های سیار انجام شده در خصوص طرح نظارتی سلامت‌محور ویژه ویروس کرونا در شش ماهه اول سال ۱۰۵۴ بازرسی انجام شده است که از این تعداد ۳۲۶ واحد صنفی دارای تخلف بوده است.

میرزایی بیان کرد: میزان وصولی جزای نقدی در شش ماه اول سال سی میلیارد و ۶۳۰ میلیون ۱۸۱ هزار ۶۴۴ ریال است.

وی با تاکید بر اینکه در اقدامات تعزیرات دادستان و نماینده دادستان نقش زیاد و هماهنگی خوبی داشته اند گفت: تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی دارد نه نظارتی و نظارت و تشکیل پرونده عهده دیگر ارگان های مرتبط  و رسیدگی بر عهده تعزیرات است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان جزای نقدی تعزیرات حکومتی جریمه حیدر میرزایی تعزیرات حکومتی ماه اول سال جزای نقدی شش ماه شش ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۱۸۰ راس گوسفند به ارزش هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی این دام‌ها محکوم کرد.

نجف زاده گفت: شعبه همچنین با توجه به اینکه ارزش خودروی حامل دام کشف شده بیش از ارزش ریالی این دام‌ها است؛ متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی دام‌های قاچاق و در مجموع به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف دام قاچاق از یک کامیون، محموله دام‌ها به ظن قاچاق کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسالشده بود.

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای