Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:52:50 GMT

دوره طرح ولایت در سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۳۳۵۸

دوره طرح ولایت در سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود

مصطفی سیاسر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در دوره آموزشی امسال ۱۷۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که پس از انجام مصاحبه دوره مبانی معرفتی را خواهند گذراند.

وی ادامه داد: در عصر حاضر که دشمنان با تحریم و جنگ نرم با ملت ایران به ستیز برخاسته‌اند باید با هوشیاری و بهره گیری از سلاح معرفت از این فراز و نشیب‌ها عبور کنیم و با بهره گیری از مفاهیم طرح ولایت خودمان را در مقابل هجمه فکری دشمنان ایمن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط استانی بنیاد آموزش‌های انقلابی در سیستان و بلوچستان افزود: معتقدیم که به همان نسبت که دشمن، روش‌های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده‌تر می‌کند، باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیفزایم و با آمادگی معنوی، فکری، سیاسی و حفظ وحدت و اتصال و ارتباط با یکدیگر به مقابله با دشمنان بپردازیم.

وی تصریح کرد: از این رو طرح ولایت برای اولین بار ویژه فعالان فرهنگی، رسانه‌ای و معلمان در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و کار ثبت نام از متقاضیان هم از مرداد ماه آغاز شده است.

سیاسر با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: دوره آموزشی طرح ولایت تا پایان سال ادامه دارد و در این دوره منظومه بنیادین معرفت در اسلام در شش سرفصل معرفت شناسی، انسان شناسی، خداشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست آموزش داده خواهد شد.

وی گفت: در مرحله نخست شرکت کنندگانی از شهر زاهدان از آموزش‌های این طرح بهره مند می‌شوند و در مراحل بعدی متقاضیانی از دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان هم در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف بعدی ما طلاب، دانش آموزان و فعالین اجتماعی خواهند بود، تصریح کرد: برنامه ریزی، تعیین و تدوین سیاست‌های لازم در جهت صیانت از کیان نظام اسلامی، شناسایی دشمن و تهدیدهایی که از ناحیه او موجودیت ملّی و دینی ما را تهدید می‌کند، امری واجب است.

کد خبر 5041395

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان طرح ولایت ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان