Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، منتقدان پایگاه اینترنتی ایندی‌وایر از بین بیش از ۲۰۰ نامزد نهایی، ۱۱۱ فیلم را به عنوان بهترین فیلم‌های کارگردانان زن در تاریخ سینما انتخاب کردند.

در این فهرست، فروغ فرخزاد با خانه سیاه است (۱۹۶۳) در کنار نام‌های مطرحی چون اگنیسکا هلند، آیدا لوپینو، کاترین بیگلو، شرلی کلارک، کیمبرلی پیرس، اوا دوورنی، سوفیا کوپولو و مری هارون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شب در میامی (۲۰۲۰) ساخته رجینا کینگ، سرزمین خانه به دوش‌ها (۲۰۲۰) از کلویی ژائو، زنان کوچک (۲۰۱۹) از گرتا گرویگ، روانی آمریکایی (۲۰۰۰) ساخته مری هارون، انیمیشن یخ زده (۲۰۱۳) از جنیفر لی، باغ مخفی (۱۹۹۳) اگنیسکا هلند، نان‌آور (۲۰۱۷) نورا تومی، خشم (۱۹۵۰) از آیدا لوپینو، یکی باید کوتاه بیاید (۲۰۰۳) نانسی میرز، پسرها گربه نمی‌کنند (۱۹۹۹) ساخته کیمبرلی پیرس، ارتباط (۱۹۶۱) و پرتره جیسون (۱۹۶۷) از شرلی کلارک، پاریس می‌سوزد (۱۹۹۰) از جنی لوینگستون، مهلکه (۲۰۰۹) و نقطه شکست (۱۹۹۱) ساخته کاترین بیگلو و هیولا (۲۰۰۳) پتی جنکینز از دیگر شاهکارهای سینمایی هستند که به فهرست ایندی‌وایر از بهترین آثار سینماگران زن راه یافتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان فروغ فرخزاد شاعر کارگردان فیلم خانه سیاه است بهترین کارگردانان زن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای وحدت اصولگرایی در خصوص نامزدهای مورد حمایت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیح مهمی ارائه کرد.

احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

گفتنی است که فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

کد خبر 6094967

دیگر خبرها

  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم