Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در حال حاضر به علت شکایت وینفرد شفر به فیفا تا به امروز نتوانسته‌اند خریدهای تابستانی خود را به صورت رسمی ثبت کند اما اگر یکی دیگر از طلبکاران این باشگاه هم رضایت ندهد یک اتفاق باورنکردنی دیگر در انتظار این باشگاه است.

استقلال برای شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا  فصل  نیاز به اخذ مجوز حرفه‌ای دارد و یکی از شروط کسب این مجوز عدم بدهکاری به بازیکنان و سرمربیان پیشین باشگاه‌هایی است که جواز صعود به لیگ قهرمانان را به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلنا در این خصوص گزارش داده باشگاه استقلال که طی چندماه اخیر سعی داشته تا با طلبکارانش به توافق دست پیدا کند در حال حاضر برای پرداخت بدهی و ارسال مدارک برای کسب مجوز حرفه‌ای باید رضایت خسرو حیدری و یک پرسپولیسی را جذب کند!

محمدحسین کنعانی زادگان که اخیرا به همراه پرسپولیس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده یکی از طلبکاران استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای است و باشگاه مهلت دارد تا ساعت ۱۲ امروز با پرداخت بدهی رضایت او را جلب کند.

کنعانی زادگان که ۴۷۵ میلیون تومان از این باشگاه طلب داشت تخفیف داده و با دریافت ۳۵۰ میلیون تومان رضایت می‌دهد؛ او قراراست امروز به همراه تیم ملی ابتدا راهی فرودگاه امام خمینی (ره) سپس به ازبکستان سفر کند که باشگاه استقلال فرصت دارد تا ظهر امروز با او تسویه حساب کرده و رضایتش را جلب کند.

ناگفته نماند؛ باشگاه استقلال تا ساعت ۲۰ فردا مهلت دارد تا مدارک کسب مجوز حرفه‌ای را به AFC ارسال کند.

کد خبر 555109 برچسب‌ها باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال مجوز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده

مدیران باشگاه استقلال از هفته آینده برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر جواد نکونام اقدام می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال